بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۴۵۲۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
هاشمی رفسنجانی:

برخی درباره کسانی نگرانند که جز رای مردم ابزاری ندارند

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ابراز برخی نگرانی ها و سخنان اختلاف برانگیزی که این روزها در خصوص انتخابات سال آینده مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بر زبان می آید، گفت: متاسفانه برخی مسوولین در ابراز نگرانی ها و تهدیدات سیاسی خود کسانی را مخاطب قرار می دهند که در جامعه هیچ یک از ابزار قدرت و تبلیغات، به جز رای مردم را ندارند و گویا این کارسازترین ابزار قدرت است.
تدبیر24:اداره کل روابط عمومی روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی صبح امروز(چهارشنبه) در دیدار مسوولین و دبیران کل احزاب و تشکل های عضو شورای هماهنگی اصلاحات این مطلب را بیان کرد.

وی با یادآوری سخنان رهبری معظم انقلاب، مبنی بر حق الناس بودن رای مردم از زمان تبلیغات انتخاباتی تا تایید صلاحیت ها، رای گیری و شمارش آرا، اظهارداشت: این جمله ایشان آشکارترین تفسیر بندهای مربوط به انتخابات در قانون اساسی است و کسی نمی تواند فراتر از ایشان قوانین بالا دستی جمهوری اسلامی را تفسیر کنند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سیاست های کلی انتخابات که از سوی رهبری برای مشاوره به مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده، گفت: امیدواریم از لحاظ قانون در همه مراحل ثبت نام، نظارت، اجرا و شمارش، هیچ شبهه ای نداشته باشیم تا حماسه های سیاسی مردم ایران به خوبی شکل بگیرد.

هاشمی رفسنجانی با مهم توصیف کردن دو انتخابات سال آینده برای کشور، گفت: باید تلاش های انتخاباتی در چارچوب قوانین کشور باشد و نباید پا را از دایره اخلاق و قانون فراتر بگذاریم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
3
0
فقط در سال 92 رای مردم حق الناس بود؟؟؟ سال 88 چه حاج آقا
سالی که همسر شما فرمان اغتشاش رو در جلو مرکز رای گیری صادر کرد؟
آیینه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
0
0
به این حرفهای حاج آقا فقط باید خندید! کیه که رفتار عالیجناب را در اتفاقات 88 فراموش کنه؟
نظر شما: