بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۴۵۳۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

دستورات رییس‌جمهوری به خودروسازان

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو از دستورات رییس‌جمهوری به خودروسازان و قطعه‌سازان داخلی خبر داد.
تدبیر24: جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو پنج‌شنبه هفته گذشته به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت و با حضور رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا نعمت‌زاده با اشاره به ارائه گزارشی از وضعیت صنعت خودرو از سوی وی به رییس‌جمهوری در هفته گذشته، اظهارکرد که رییس جمهوری بر رقابت پذیر شدن صنعت خودرو، در اولویت قرار گرفتن صادرات،انتقال دانش فنی و افزایش سطح کیفی و ایمنی خودروهای داخلی تاکید کرده است.

براین اساس رییس‌جمهوری از خودروسازان و قطعه سازان داخلی خواسته با افزایش ارتباط با دانشگاه‌ها و مشارکت با شرکت‌های خارجی زمینه را برای افزایش صادرات قطعه و خودرو از کشور فراهم کنند.

همچنین در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو، وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودروسازان خواست اقداماتشان برای انتقال سرمایه این شرکت‌ها از بخش‌های دیگر به بخش تولید خودرو را تسریع کنند.

در ادامه محمدرضا نعمت‌زاده اظهار کرد که در تدوین استانداردهای مربوط به صنعت خودرو، زمان‌بندی‌ها باید با توجه به شرایط این صنعت صورت گیرد تا از تمدید چند باره موعد اجرای این استانداردها خودداری شود.

همچنین در این جلسه عنوان شد که دو خودروساز بزرگ کشور به جای صرف هزینه‌های کلان و جداگانه برای طراحی و تولید موتور و گیربکس، نسبت به سرمایه‌گذاری مشترک برای تولید این محصولات در تیراژ بالا و اقتصادی اقدام کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
0
0
آقای نعمت زاده! ناامید شدم. منتظر بودیم به خودروسازها دستور دهید بدهی های ثبت نامی خود به مردم را تحویل دهند. سرمایه گذاری برای ساخت مشترک موتور و گیربکس که با رفتار تنبلانه فعلی ایران خودرو و سایپا مربوط به نسل بعدی است. فکری به حال نسل فعلی هم بکنید. چندماه است ایران خودرو ال نود های ثبت نامی را تحویل نمی دهد ما را به حال خود رها کرده اند و شما هم رها کرده اید.
شما منتخب مردم هستید تا حقوق آنها را پیگیری کنید. به کجا شکایت ببریم از دست خودرو سازی که خودش را جوابگوی مردم نمی داند و مردم هم زورشان به سرش نمی رسد ولی شما هر روز مدیران آنرا می بینید و می توانید بازخواست کنید. چنگک قانون و قدرت ملت در اختیار شماست تا حقوق آنها را رسیدگی کنید.
طبیعی است شما و ظیفه دارید به او گوشزد کنید همین مردم به دولت رای داده اند و رفتار خودرو ساز را به پای دولت هم می نویسند بویژه می بینند که شما برای آنها دستورالعمل هم می دهید. یا صراحتا مثل همین موارد دستور بدهید حقوق مردم را بدهند، یا خودتان رسما جواب مردم را بدهید چون آنها با بی احترامی مطلق، مردم را سر کار می گذارند و آنها را بلاتشبیه ...فرض می کنند.
واقعا دستمان از چاره کوتاه است. نظ... ما جائی و امکانی برای شکایت از این غولهای بی ادب و کم بهره از فنآوری باقی نگذاشته والا به شما متوسل نمی شدیم.
البته مردم پای صندوق رای حتما جبران می کنند. اندک اندک جمع گردد .. .
نظر شما: