نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 02
کد خبر: ۴۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

رنو ناجی اروپا شد

فروش خودروهای اروپایی در سال 2014 برای نخستین بار در هفت سال گذشته به کمک تقاضا برای خودروهای ارزان قیمت رنو و فولکس واگن افزایش یافت.
تدبیر24:انجمن تولیدکنندگان خودرو اروپایی اعلام کرد میزان ثبت 5.4 درصد رشد کرد و به 13 میلیون خودرو رسید که بالاتر از برآوردهای مدیران این صنعت از جمله کارلوس تاورس، مدیرعامل پژو بود که رشد دو درصدی را پیش‌بینی کرده بود.

رشد سال گذشته با تقاضای خوب برای برند داسیای رنو و برندهای سیت و اسکودای فولکس واگن حاصل شد. در پی افزایش نشانه‌های کندی توسعه اقتصادی در کشورهای حوزه یورو، خودروسازان میزان تخفیف در ماه‌های پایانی سال گذشته را بیشتر کردند تا مصرف‌کنندگان را به خرید تشویق کنند.

رنو که در حومه پاریس مستقر است در سال گذشته 13 درصد افزایش فروش داشت. مدل‌های شاسی‌بلند داستر و ‌هاچ‌بک ساندرو به رشد 23 درصدی فروش داسیا کمک کرد و مدل جدید کراس اوور کاپتور هم منجر به افزایش 9.1 درصدی فروش برند رنو شد.  میزان فروش اروپایی فولکس واگن که بزرگ‌ترین خودروساز این منطقه است، هفت درصد در سال گذشته افزایش داشت.


منبع: دنیای اقتصاد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: