آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

شینا انصاری - روز جهانی و هفته ملی کودک فرصتی است برای پرداختن به دغدغه‌ها، مشکلات، بحران‌ها، علاقه‌مندی‌ها و حقوق کودکان، این جوانه‌های زندگی و امیدهای آینده. کودکان در نقاط زیادی از دنیا در حالی اولین قربانی سیاست، فقر، خشونت و جنگ هستند
جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

محمدمهدی محمدی-رقابت‌پذیری در سال ۲۰۲۵ تنها یک رتبه‌بندی نیست، بلکه نمایی است از آنچه جهان به سمتش می‌رود: ثبات، شفافیت، و هوشمندی سیاست. کشورمان اگر بخواهد سهمی در آینده اقتصادی جهان داشته باشد، باید نه‌تنها در زمره بازیگران مهم این تغییر جهانی و همکار در سازمان های جدید بین اللملی قرار بگیرد، بلکه باید طراح مسیر خود با پایبندی به موازین و استراتژی های خود باشد. مسیری که از درون طراحی، اصلاح و اجرا می‌شود، نه از بیرون تحمیل.
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۴ - 2025 November 04
کد خبر: ۴۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

رنو ناجی اروپا شد

فروش خودروهای اروپایی در سال 2014 برای نخستین بار در هفت سال گذشته به کمک تقاضا برای خودروهای ارزان قیمت رنو و فولکس واگن افزایش یافت.
تدبیر24:انجمن تولیدکنندگان خودرو اروپایی اعلام کرد میزان ثبت 5.4 درصد رشد کرد و به 13 میلیون خودرو رسید که بالاتر از برآوردهای مدیران این صنعت از جمله کارلوس تاورس، مدیرعامل پژو بود که رشد دو درصدی را پیش‌بینی کرده بود.

رشد سال گذشته با تقاضای خوب برای برند داسیای رنو و برندهای سیت و اسکودای فولکس واگن حاصل شد. در پی افزایش نشانه‌های کندی توسعه اقتصادی در کشورهای حوزه یورو، خودروسازان میزان تخفیف در ماه‌های پایانی سال گذشته را بیشتر کردند تا مصرف‌کنندگان را به خرید تشویق کنند.

رنو که در حومه پاریس مستقر است در سال گذشته 13 درصد افزایش فروش داشت. مدل‌های شاسی‌بلند داستر و ‌هاچ‌بک ساندرو به رشد 23 درصدی فروش داسیا کمک کرد و مدل جدید کراس اوور کاپتور هم منجر به افزایش 9.1 درصدی فروش برند رنو شد.  میزان فروش اروپایی فولکس واگن که بزرگ‌ترین خودروساز این منطقه است، هفت درصد در سال گذشته افزایش داشت.


منبع: دنیای اقتصاد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: