تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
در دیدار رییس دفتر حفاظت منافع ایران در مصر با حسنین هیکل مطرح شد

روابط سازنده ایران و مصر

رییس دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در مصر گفت: با درک اهمیت نقش و تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران و مصر در روند تحولات منطقه ای، باید در راستای منافع و مصالح مشترک دو کشور و مجموعه کشورهای جهان اسلام رویکرد تعامل و همکاری سازنده را دنبال کرد.
تدبیر24: اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امورخارجه عصر یکشنبه اعلام کرد، «محمد محمودیان» در دیدار با «محمد حسنین هیکل» متفکر و اندیشمند بزرگ مصری با تمجید از عمق و ژرف اندیشی حسنین هیکل در تحلیل تحولات تاریخی و انطباق آن با روند اوضاع جاری در عرصه منطقه و جهان، از مواضع و دیدگاه های این متفکر مصری در قبال ایران تقدیر کرد.
 
 
 
**تعامل کشورهای عربی با ایران برطرف کننده برداشت های نادرست و تامین کننده منافع طرفین است
 
حسنین هیکل نیز در این دیدار با اشاره به ملاقات خود با حضرت امام (ره ) در پاریس و بعد از انقلاب اسلامی در تهران بر اهتمام و موضع اصولی و مثبت خود در قبال تحولات ایران در عرصه های مختلف تاکید کرد.
 
وی همکاری و تعامل بین کشورهای عربی با ایران را موجب برطرف شدن برخی برداشت های نادرست و تامین کننده منافع متقابل طرفین دانست و بر رویکرد دولت مصر برای توسعه و گسترش روابط با همه کشورهای موثر در عرصه منطقه ای و بین المللی تاکید کرد.
 
طرفین در این دیدار درباره آخرین تحولات ‍ منطقه ای و بین المللی در عرصه های مختلف از جمله نقش موثر کشورهای بزرگ اسلامی در منطقه برای مقابله با چالش های فراروی منطقه و جهان و در راس آن پدیده شوم تروریسم تبادل نظر کردند.
برچسب ها: تدبیر24 عربی ایران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: