بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 22
کد خبر: ۴۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
در دیدار رییس دفتر حفاظت منافع ایران در مصر با حسنین هیکل مطرح شد

روابط سازنده ایران و مصر

رییس دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در مصر گفت: با درک اهمیت نقش و تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران و مصر در روند تحولات منطقه ای، باید در راستای منافع و مصالح مشترک دو کشور و مجموعه کشورهای جهان اسلام رویکرد تعامل و همکاری سازنده را دنبال کرد.
تدبیر24: اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امورخارجه عصر یکشنبه اعلام کرد، «محمد محمودیان» در دیدار با «محمد حسنین هیکل» متفکر و اندیشمند بزرگ مصری با تمجید از عمق و ژرف اندیشی حسنین هیکل در تحلیل تحولات تاریخی و انطباق آن با روند اوضاع جاری در عرصه منطقه و جهان، از مواضع و دیدگاه های این متفکر مصری در قبال ایران تقدیر کرد.
 
 
 
**تعامل کشورهای عربی با ایران برطرف کننده برداشت های نادرست و تامین کننده منافع طرفین است
 
حسنین هیکل نیز در این دیدار با اشاره به ملاقات خود با حضرت امام (ره ) در پاریس و بعد از انقلاب اسلامی در تهران بر اهتمام و موضع اصولی و مثبت خود در قبال تحولات ایران در عرصه های مختلف تاکید کرد.
 
وی همکاری و تعامل بین کشورهای عربی با ایران را موجب برطرف شدن برخی برداشت های نادرست و تامین کننده منافع متقابل طرفین دانست و بر رویکرد دولت مصر برای توسعه و گسترش روابط با همه کشورهای موثر در عرصه منطقه ای و بین المللی تاکید کرد.
 
طرفین در این دیدار درباره آخرین تحولات ‍ منطقه ای و بین المللی در عرصه های مختلف از جمله نقش موثر کشورهای بزرگ اسلامی در منطقه برای مقابله با چالش های فراروی منطقه و جهان و در راس آن پدیده شوم تروریسم تبادل نظر کردند.
برچسب ها: تدبیر24 عربی ایران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: