تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۴۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸

تیم خوش اقبال ایران تهدیدی برای مدعیان

تیم ایران با پیروزی برامارات و سرگروهی در جام ملتهای آسیا که با کمی شانس بدست آمد و از مسیر خطرناک صعود تا فینال نجات یافت، می تواند در نهایت بزرگترین برنده این جام باشد.
تدبیر24:ایران در جدول رده بندی فیفا در آسیا در صدر این قاره قرار دارد، با این حال در آغاز این تورنمنت امید اندکی به موفقیت این تیم وجود داشت و تمرکز بر ژاپن مدافع عنوان قهرمانی و استرالیا میزبان جام معطوف بود.

اما ناگهان، ایران بعد از پیروزی در تمام دیدارهای گروهی خود و بدون دریافت یک گل به عنوان مدعی واقعی بزرگترین تورنمنت فوتبال آسیا ظاهر شده است.

تیم ملی ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی، مقابل امارات متحده هنگامی که رضا قوچان نژاد بازیکن تعویضی در وقت تلف شده موفق به گلزنی شد و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید، بخت ایران درخشیدن گرفت.

امارات به این گل که معتقد بود آفساید است، اعتراض کرد، اما این گل تایید شد و فرصت بزرگی بود که ایران به آن نیازداشت.

کی روش سرمربی ایران گفت: ما با تمرکز زیاد و فداکاری فوق العاده بازی کردیم. بازیکنان ما خود را برای تیم قربانی کردند. این برد خوب مقابل تیمی بدست آمد که به اعتقاد من بهترین تیم غرب آسیاست.

ایران با صدرنشینی گروه اکنون می تواند بدون آنکه با ژاپن یا استرالیا روبرو شود، به فینال برود.

قوچان نژاد گفت: ما خوش شانس بودیم که در ثانیه های آخر بازی گل زدیم، اما روحیه تیم ما عالی است.

وی گفت: ما چشم به مرحله بعد دوخته ایم.

موفقیت ایران در زمین مسابقه نظیر حمایتی بود که هواداران از این تیم به عمل آوردند. حدود 70 هزار ایرانی در استرالیا زندگی می کنند. میزان حمایت از تیم ایران فقط با تیم میزبان قابل مقایسه است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: