تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱

گزارش حادثه قم فردا در مجلس

قرائت 6 ‌برگ از گزارش حادثه 22بهمن قم
رئیس کمیته ویژه بررسی حادثه قم گفت: گزارش ۶ یا ۷ صفحه‌ای کمیسیون امنیت ملی فردا در صحن مجلس قرائت می‌شود.
به گزارش تدبیر24به نقل از تسنیم، منصور حقیقت‌پور رئیس کمیته ویژه بررسی حادثه قم در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه گزارش حادثه قم در صحن مجلس بر اساس طبقه‌بندی‌هایی خوانده خواهد شد، گفت: اگر اسامی در گزارش مطرح شود، افراد و نهادها حق دارند که از خود دفاع کنند. ما سعی خواهیم کرد که بر پایه مر قانون گزارش حادثه قم را قرائت کنیم.
وی با تاکید بر اینکه گزارش خیلی محرمانه‌ای در ارتباط با حادثه قم در اختیار نمایندگان قرار گرفته، اظهار داشت: انجمن حجتیه با شیوه جدید از قرائت گزارش قم راضی نخواهد بود.
رئیس کمیته ویژه بررسی حادثه قم خاطرنشان کرد: در رابط با گزارش حادثه قم، گزارشی 50 صفحه‌ای و گزارشی 600 صفحه‌ای تهیه شده، اما متن 6 یا 7 صفحه‌ای در صحن مجلس قرائت می‌شود.
حقیقت‌پور تاکید کرد: گزارش حادثه قم فردا دوشنبه بین ساعت 10 تا 11 صبح در صحن مجلس قرائت می‌شود، اما در حال برخی مسئولان ارشاد اجرایی ما را برای خواندن این گزارش تهدید کردند.
وی تاکید کرد: در گزارش حادثه قم نقش نیروهای امنیتی به صورت مثال مطرح شده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: