تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
قالیباف:

از بی توجهی به مقوله فرهنگ آسیب دیده ایم

شهردار تهران گفت: از بی توجهی به مقوله فرهنگ در جامعه ، همواره آسیب های غیرقابل جبران دیده ایم.
تدبیر24:محمد باقر قالیباف روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه دوازهمین نمایشگاه یاد یار مهربان افزود: مهمترین وجه تمایز نظام ما با نظام های غیراسلامی توجه به تعالی شهروندان در کنار رشد شهر است.

وی بیان داشت: شاید در قوانین و عرف، توجه به موضوع فرهنگ از وظایف شهرداری نباشد؛ اما در توسعه کاربردی شهر به بخش فرهنگ توجه ویژه داشته ایم و در 10 سال گذشته فعالیت خود، این موضوع را فراموش نکرده ایم.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: توسعه سرانه فضای فرهنگی و تربیتی در تهران در دهه گذشته رشد قابل توجه داشته و این مسیر را همچنان ادامه خواهیم داد.

قالیباف حوزه فرهنگ را مظلومترین بخش در کشور دانست و گفت: برای بالا بردن سطح آگاهی مردم در تلاش هستیم تا شاهد مظلومیت بیش از اندازه فرهنگ نباشیم.

وی همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی و تاثیر آن در همه ابعاد جامعه، اظهار کرد: تبعات مشکلات اقتصادی در حوزه سلامت جسمی و تربیتی، اثری منفی می گذارد و جامعه را دو قطبی می کند.

نمایشگاه یاد یار مهربان با عرضه کتاب و نوشت افزار از دوم تا هفتم بهمن از ساعت 9 تا 17 در بوستان گفت وگو برای بازدید علاقه مندان برپاست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: