بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۴۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

داور از کی روش کینه به دل داشت

جان آلویسی مهاجم سابق تیم ملی استرالیا با انتقاد از داوری بن ویلیامز در دیدار ایران مقابل عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا گفت: ویلیامز از کارلوس کی روش کینه به دل گرفته بود.
تدبیر24:داور این دیدار به خاطر تصمیم خود در دادن دومین کارت زرد به مهرداد پولادی مدافع ایران در نیمه اول این دیدار مورد انتقاد شدیدی قرار گرفته است.

کی روش در کنفرانس خبری بعد از مسابقه از بیان آنچه در ذهن داشت خودداری کرد. او معتقد بود این کار به دوران فعالیت حرفه ای او پایان می دهد.

کی روش به خاطر انتقاد از ویلیامز در اولین دیدار این تیم مقابل بحرین در بریزبن، مبلغ 3 هزار دلار جریمه شد.

آلویسی که در دوران بازی و مربیگری خود در تیم ملبورن هارت شاهد داوری ویلیامز بوده است، گفت ویلیامز قبل از دادن دومین کارت زرد، باید می دانست که قبلا به پولادی کارت زرد داده است.

وی در گفت و گو با فاکس اسپورت گفت: از نظر من این قضاوت بدی بود، زیرا او باید بداند به چه کسی کارت زرد داده است و از اوضاع با خبر باشد.

وی گفت: او از عقل سلیم استفاده نکرد. فکر می کنم انتقاد کی روش در اولین بازی باعث شد ویلیامز از او کینه به دل بگیرد.

وی گفت: من در دیدارهایی که او قضاوت کرده است بازی و مربیگری کرده ام. یکی از چیزهایی که به همدیگر می گوییم این است که همیشه از ویلیامز تمجید کنید. به محض اینکه از او انتقاد کنید علیه شما اقدام می کند. اگر از او تعریف کنید از شما حمایت می کند.

ویلیامز داور سال کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال 2013 بود و اولین استرالیایی است که در مرحله دوم جام جهانی برزیل داوری کرد.

ویلیامز در دیدار عراق مقابل ایران 9 کارت زرد و یک کارت قرمز صادر کرد.

مارک بوسنیچ دروازه بان سابق استرالیا نیز اخراج جنجالی بازیکن ایران در دیدار مقابل عراق را خجالت آور توصیف کرد.

بوسنیچ گفت که نمی تواند اخراج پولادی را درک کند.

وی گفت: دو مورد از خجالت آورترین تصمیم ها در جام ملتهای آسیا اتفاق افتاد که یکی این داوری بود و دیگری پنالتی بود که ویلیامز به عربستان سعودی مقابل ازبکستان داد.

وی گفت: من به اندازه ایرانی ها از اخراج پولادی حیرت زده شدم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: