اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

ابراهیم متقی - فشارهاي بين‌المللي و محدوديت‌هاي اقتصادي ايران پس از 5 مهر افزايش بيشتري پيدا مي‌كند. اين امر به‌گونه اجتناب‌ناپذير تأثير خود را بر زندگي اقتصادي و قابليت‌هاي تاكتيكي ايران به‌جا خواهد
منابع انسانی در بزنگاه آینده

منابع انسانی در بزنگاه آینده

محمدمهدی محمدی - روایت و تحلیلی از آخرین گزارش McKinsey & Company معتبرترین شرکت مشاوره مدیریت جهانی با عنوان HR Monitor 2025
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 01
کد خبر: ۴۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

چرابازارخودروازرکودخارج‌نمی‌شود؟

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد گفت: چنانچه سیاست‌های بازار خودرو تغییر نکند و تحولی در این زمینه اتفاق نیفتد رکود بازار خودرو ادامه پیدا خواهد کرد.
تدبیر24:حمیدرضا حیدری با اشاره به رکود حاکم در بازار خودرو، اظهار کرد: این رکود باعث شد طی سال جاری قیمت‌ خودروهای داخلی 2 تا سه درصد کاهش یابد.
 
وی افزود: افزایش جزئی قیمت خودروهای خارجی به دلیل افزایش تعرفه‌ها اتفاق افتاده و ربطی به رونق بازار نداشته است.
 
حیدری ضمن ابراز امیدواری نسبت به بهبود وضعیت خودرو در اوایل سال آینده، بیان کرد: هیچ اتفاق مثبتی برای بهبود وضعیت این صنعت رخ نداده است اما با توجه به افزایش مسافرت‌ها در این ایام امیدواریم وضعیت این صنعت بهبود یابد.
 
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد در خصوص دلایل ماندگاری رکود در بازار خودرو اظهار کرد: باید انگیزه‌ای برای خرید خودروهای داخلی وجود داشته باشد و این به سیاست‌های دولت و کارخانه‌های تولیدکننده بستگی دارد.
 
حیدری ادامه داد: طراحی ماشین‌های داخلی با گذشت وجود سال‌ها از همان مدل‌های قدیمی پیکان تبعیت می‌کند و طی چند دهه گذشته ماشین‌های مشابه از نظر کیفیت و استاندارد با اسم‌های مختلف تولید کردیم این درحالی است که سازنده ماشین‌های خارجی ماهانه به تولید مدل‌های جدید با کیفیت‌،‌ استاندارد و ویژگی‌های متفاوت می‌پردازند. این خود یک انگیزه برای رونق بازار خودرو محسوب می‌شود. خودروهای داخلی به منظور رونق بخشیدن به بازار باید حداقل استانداردها را دارا باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: