تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۴۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲

کناره گیری کنفدراسیون های آفریقا و اروپا

کنفدراسیون های ورزش های زورخانه ای اروپا و آفریقا حضور خود در مسابقات بین المللی خرمشهر را منوط به کسب مجوز از فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای اعلام کردند.
تدبیر24:به دنبال ارسال دعوتنامه از سوی فدراسیون زورخانه ای کشورمان به اعضای فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای برای شرکت در مسابقات بین المللی خرمشهر، به دلیل اینکه این مسابقات در تقویم سال 2015 فدراسیون بین المللی گنجانده نشده بود، کنفدراسیون های اروپا و آفریقا حضور خود را منوط به کسب مجوز از فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای اعلام کردند.

بر همین اساس چند روز پیش الکساندر مدوید رئیس کنفدراسیون اروپایی ورزش های زورخانه ای در نامه ای به رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای ایران ضمن تشکر از برگزاری این رویداد اعلام کرد چون این مسابقات در تقویم IZSF گنجانده نشده است، حضور در این مسابقات بدون مجوز فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای غیر قانونی می باشد و خواستار کسب مجوز از IZSF شد.

روز گذشته نیز محمد پارایزو رئیس کنفدراسیون آفریقایی ورزش های زورخانه ای طی نامه ای به رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای کشورمان گفت، اقدام شما برای توسعه ورزش های زورخانه ای و تلاش برای برگزاری مسابقات بین المللی خرمشهر مهم و ارزشمند است ولی باید این اقدامات بر اساس اساسنامه IZSF باشد.

وی در ادامه گفته است، نمی خواهد در این نا هماهنگی که به دلیل عدم تفاهم میان فدراسیون بین المللی و فدراسیون ایران است دخالت کند، ولی ملاک برای اعضا قوانین فدراسیون بین المللی و تقویم رسمی اعلام شده از سوی این فدراسیون می باشد و در شرایط فعلی کشورهای آفریقایی از حضور در این مسابقات تا کسب مجوز رسمی از IZSF معذور می باشند.

لازم به توضیح است که فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای (IZSF) ، تنها فدراسیون بین المللی است که مقر آن در ایران می باشد و اخیراً فدراسیون داخلی ورزش های زورخانه ای خارج از تقویم رسمی، اقدام به دعوت از 80 عضو IZSF برای شرکت در مسابقات بین المللی خرمشهر که اسفندماه برگزار خواهد شد؛ کرده است و این امر موجب اعتراض اعضای این فدراسیون جهانی شده و تعدادی از آنها از مهرعلیزاده که ریاست این فدراسیون را بر عهده دارد، خواسته اند بدون اغماض، پرونده این موضوع را به کمیته انضباطی ارجاع دهند.

فدراسیون بین المللی نیز طی اطلاعیه ای مسابقات خرمشهر را خارج از تقویم رسمی IZSF و نا معتبر اعلام کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: