آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

شینا انصاری - روز جهانی و هفته ملی کودک فرصتی است برای پرداختن به دغدغه‌ها، مشکلات، بحران‌ها، علاقه‌مندی‌ها و حقوق کودکان، این جوانه‌های زندگی و امیدهای آینده. کودکان در نقاط زیادی از دنیا در حالی اولین قربانی سیاست، فقر، خشونت و جنگ هستند
جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

محمدمهدی محمدی-رقابت‌پذیری در سال ۲۰۲۵ تنها یک رتبه‌بندی نیست، بلکه نمایی است از آنچه جهان به سمتش می‌رود: ثبات، شفافیت، و هوشمندی سیاست. کشورمان اگر بخواهد سهمی در آینده اقتصادی جهان داشته باشد، باید نه‌تنها در زمره بازیگران مهم این تغییر جهانی و همکار در سازمان های جدید بین اللملی قرار بگیرد، بلکه باید طراح مسیر خود با پایبندی به موازین و استراتژی های خود باشد. مسیری که از درون طراحی، اصلاح و اجرا می‌شود، نه از بیرون تحمیل.
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 15
کد خبر: ۴۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

خبر وزیر درباره پیامک‌های تبلیغاتی رایگان

محمود واعظی اظهار داشت: در حال حاضر ارسال پیامک‌های تبلیغاتی یا اطلاع‌رسانی بدون اجازه شهروندان، شامل هیچ هزینه‌ای نمی‌شود.
تدبیر24: وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات از ایجاد محدودیت‌ در ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به شهروندان با مصوبه شورای عالی فضای مجازی خبر داد.

محمود واعظی اظهار داشت: در حال حاضر ارسال پیامک‌های تبلیغاتی یا اطلاع‌رسانی بدون اجازه شهروندان، شامل هیچ هزینه‌ای نمی‌شود.

وی افزود: ارسال کنندگان این‌گونه پیامک‌ها تنها در صورتی مجاز هستند تا از مخاطبان مبلغی را اخذ کنند که از آنان در این زمینه سؤال شده و رضایت آنان اعلام شود.

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات تصریح کرد: تا زمانی که شهروندان اجازه و رضایت ندهند‌، ارسال کنندگان اینگونه پیامک‌ها حق «شارژ» پیامک ندارند.

واعظی تصریح کرد: در این‌گونه موارد باید به صراحت اعلام شود که پیامک‌های ارسالی مشمول هزینه خواهد شد؛ درغیر این صورت حق اخذ هزینه از مخاطبان را ندارند.

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات از اتخاذ تدابیری ویژه در شورای عالی فضای مجازی برای ساماندهی این‌گونه پیامک‌ها خبر داد.

واعظی گفت: در شورای عالی فضای مجازی، سیاست‌هایی به تصویب رسیده است تا برای این‌گونه پیامک‌ها نیز محدودیت‌هایی را قائل شویم.

وی تأکید کرد: به غیر از این موارد، همه پیامک‌های تبلیغاتی در کشور به‌صورت کاملاً رایگان بوده و به‌صورت عرفی نیز هزینه ارسال پیامک بر عهده ارسال کننده است، نه دریافت کننده پیامک.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: