تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
داریوش قنبری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

نمایندگان تندرو به دنبال زمین‌گیر کردن دولت هستند

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری معتقد است برخی نمایندگان تندرو از ابزارهای نظارتی مجلس در جهت منافع سیاسی جناحی خود بهره برداری می کنند.
تدبیر24: داریوش قنبری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با نامه نیوز؛ دادن کارت زردهای پی در پی به وزرای دولت یازدهم طی یک سال و نیم گذشته را در جهت زمین گیر کردن دولت دانست و گفت: در مجلس نگاهی افراطی و سیاسی وجود دارد و کسی نمی‌تواند نگاه جناحی و افراطی که در مجلس وجود دارد را انکار کند.  با توجه به تقابل جناحی که مجلس با دولت دارد حتی اگر دولت کشور را در یک شب هم گلستان می‌کرد تندروها دست از تخریب دولت برنمی داشتند و بازهم شاهد این رفتارهای ودیم.

قنبری ادامه داد: این کارت‌ زردها براساس فلسفه واقعی کارت زردی که باید به وزرا داده شود، داده نشده است. اغلب  این کارت‌ها ناشی از نوع نگاه سیاسی و جناحی نمایندگان است.

نماینده سابق مجلس هشتم، دادن کارت زرد و استیضاح را حق نمایندگان دانست و عنوان کرد: آنچه که جای تاسف دارد استفاده جناحی و سیاسی نمایندگان تندرو مجلس از این حقوق نمایندگی است. این ابزار نظارتی باید در جهت احقاق حقوق مردم استفاده شود نه در جهت ایجاد مشکل برای مردم!

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه هدف اصلی تندروها تخریب رییس جمهور است، گفت: مشکل آقایان شخص آقای روحانی و یا به عبارت بهتر رای مردم در انتخابات 24 خرداد سال 92 است. افراطیون نمی‌خواهند هویت این رای مردم را قبول کنند و  گویی در مقابل این رای مردم شمشیر کشیده اند.

عضو شورای مرکزی حزب مردمسالاری با بیان اینکه این نمایندگان غافل از این هستند که این رای مردم در سال آینده آنان را هم کنار خواهد زد، خاطرنشان کرد: مردم با کسی عقد اخوت نبسته اند. معتقدم هر چقدر دامنه افراطی‌گری این نمایندگان بیشتر شود مردم نیز بیشتر با ماهیت این افراد آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه افراط گری ها به ضرر این افراد است، ادامه داد: آنها فکر می‌کنند این قدرت برایشان همیشگی است، غافل از اینکه قدرتی که در 8 سال ریاست جمهوری در دستشان بود در انتخابات سال گذشته از دستشان خارج شد.

قنبری در پیش بینی خود از مجلس دهم، این مجلس را مجلسی اصلاح طلب دانست و تصریح کرد: مجلس دهم مجلسی همسو با دولت خواهد بود، چنانچه انتخاباتی برابر برگزار شود که در آنان همه جناح ها به صورت برابر حضور داشته باشند اصلاح طلبان دست برتر را خواهند داشت و خواهند توانست اکثریت کرسی های مجلس را به دست گیرند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: