بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۴۶۵۴۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
سایت رویش نیوز نوشت:

تبلیغات پرحجم و عجیب، برای ورود دولت به اصفهان+عكس

در حالی که ساعاتی تا ورود هیئت دولت یازدهم به اصفهان در سیزدهمین سفر استانی باقی نمانده است، در اصفهان با اتفاق واقعا جالبی روبرو هستیم.
تدبیر24: منتقدین - فردا -چهارشنبه- اصفهان میزبان رییس محترم جمهور خواهد بود. اما این روزها خیابان های اصفهان تغییر شکل داده اند و با حجم بسیار بالای تبلیغات برای سفر استانی دولت یازدهم به اصفهانی رنگین شده اند.

تبلیغاتی که در تمام نقاط شهر گسترده است و در حال حاضر تقریبا هیچ چهارراه، میدان، خیابان، بزرگراه و گذرگاه پر رفت و آمدی در اصفهان وجود ندارد که در آن خبری از بیلبورد های تبلیغاتی سفر استانی رییس جمهور به اصفهان نباشد؛ و نکته بدتر این که در برخی میدان ها و چهارراه های پر رفت و آمد, بیش از دو یا سه  بیلبورد و لمپست تبلیغاتی نصب شده است که نشان از اسراف فوق العاده ای در این زمینه دارد. به طور مثال  در میدان بزرگمهر 3 بنر بزرگ، میدان آزادی 4 بنر بزرگ، میدان انقلاب 2 بنر بزرگ، ابتدای خیابان پروین 3 بنر بزرگ و .... نصب شده است.

گفتنی است به نظر می رسد حجم تبلیغات انتخاباتی آقای روحانی در خرداد 1392 بسیار کمتر از تبلیغات برای سفر استانی ایشان به اصفهان بوده باشد!! و این جای تأمل دارد.

درست است که امضای زیر تمامی بندها به نام "ستاد استقبال مردمی از کاروان تدبیر و امید" است ولی باز هم دلیل می شود که به این شدت اسراف صورت بگیرد، برای بنرهایی که چهارشنبه ساعت 10 صبح به زباله تبدیل می شوند و هیچ کاربری دیگری نخواهند داشت، حتی اگر هزینه گزافی که برای این کار خرج شده است را در نظر نگیریم!

ضمنا با وجود تبليغات چندين ساعته و سنگين صداوسيماي مركز استان اصفهان، ديگر نيازي به چنين تبليغاتي آن هم با اين حجم نبوده است.

در ادامه تصاویری از این افراط در تبلیغات یک سفر استانی را می بینیم:














بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
5
8
به روحاني كه رسيد شد تبليغات پرحجم؟!
پاسخ ها
علي
| Iran (Islamic Republic of)
حالا اگر احمدي نژاد بود بنظرتون تيتر مطلب چي ميخورد؟!!!
بابا انصافتون منا كشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شهر رو خفه کردید باباجان
یعنی کم حجم بود؟
امین
|
United States of America
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
3
2
البته که این کارها پسندیده نیست ولی دلواپسان بهتره یکمم به عملکرد خودشون نگاه کنن
نظر شما: