بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۴۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶

نتانیاهو: توافق با ایران خطرناک است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رد انتقادات از وی برای رفتن به کنگره و سخنرانی کردن درباره مذاکرات هسته‌ای با ایران گفت: وظیفه من است که درباره یک توافق بد با ایران هشدار دهم.
تدبیر24: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رد انتقادات از وی برای رفتن به کنگره و سخنرانی کردن درباره مذاکرات هسته‌ای با ایران گفت: وظیفه من است که درباره یک توافق بد با ایران هشدار دهم.
 
به نقل از هاآرتص، جان بینر رئیس کنگره آمریکا در اقدامی جنجالی و بدون هماهنگی با کاخ سفید، از نتانیاهو دعوت کرده است تا در تاریخ سوم مارس (12 اسفند) در خصوص برنامه اتمی ایران همین طور تهدیدات ناشی از شبه نظامیان تروریست، در کنگره سخنرانی کند.
 
این  اقدام نتانیاهو با انتقادات شدیدی در محافل آمریکایی و اسرائیل روبرو شده است بطوریکه کاخ سفید پیش از این، دعوت بینر از نتانیاهو را نقض پروتکل، ارزیابی کرده است.
 
همچنین "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته نیز با تکرار ادعاهای قبلی خود علیه جمهوری اسلامی گفت که توافق هسته‌ای احتمالی با ایران بسیار خطرناک است و اسرائیل با آن به شدت مخالفت می‌کند.
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اضافه کرد: توافق هسته‌ای احتمالی با ایران بسیار خطرناک بوده و برای اسرائیل، منطقه و تمام جهان خطرناک است و ما به شدت با آن مخالفت می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: