خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

مینو خالقی» خاتمی را دوست دارم چون در ایام ریاست‌جمهوری‌اش، دانشگاه رنگ دانشگاه بود و کتاب و سینما و میتینگ و تحزب و هزار مولفه دیگر جامعه پویای سیاسی، جانی تازه یافته بود
کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

فاطمه راکعی» یک طیف تندرو از جناح راست، تصور می‌کنند که کشور فقط ملک طلق رادیکال‌ها است و مردم سهم و نقشی در آن ندارند. اما واقع آن است که کشور متعلق به همه مردم با تفکرات مختلف است.
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۴۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲

هشدار درباره پیامک کسر خلافی

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: ارسال پیامک از سامانه پیامکی 30005151 مبنی بر ارسال کد VIN جهت کسر خلافی صورت وضعیت تخلف رانندگی شهروندان از سوی پلیس راهور صورت نگرفته و کذب است.
تدبیر24: سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در گفت‌وگو با فارس، به ارسال پیامک کذب از یک سامانه و کسب خلافی خودرو خبر داد.  
 
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور تصریح کرد‌:‌ ارسال پیامک از سامانه پیامکی 30005151 مبنی بر ارسال کد VIN جهت کسر خلافی صورت وضعیت تخلف رانندگی شهروندان از سوی پلیس راهور صورت نگرفته است.  
 
این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی به شهروندان توصیه کرد: از دادن اطلاعات اختصاصی خودروی خود به غیر خودداری کنند.  
 
سرهنگ رحمانی خاطر نشان کرد:‌ این سامانه یکسال است که در اختیار پلیس راهور نیست و تلاش برای ردیابی عامل اصلی این پیامک‌ها آغاز شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: