بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۴۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

برای تیم‌ملی چه کرده‌ایم؟

اماراتی‌ها برای پیشرفت فوتبال کشورشان طی سال‌های اخیر هزینه‌های بالایی کرده‌اند که امروز شاهد بازی‌های خوب و چشم نوازی از این تیم عربی هستیم، اما سوال اساسی اینجاست که ما برای فوتبال . . .
تدبیر24: غلامحسین پیروانی - تیم ملی ایران با قبول شکست مقابل عراق از جام ملتهای آسیا خداحافظی کرد و بازهم نتوانست در فینال این مسابقات حاضر باشد. در خصوص حذف ایران نمی‌توان کسی را مقصر اصلی معرفی کرد، باید به موضوع کارشناسانه نگاه کنیم. اگر به برنامه‌های فدراسیون فوتبال نگاه کنیم می‌بینیم فدراسیون برای تیم ملی برنامه خاصی نداشته و تیم بدون بازی تدارکاتی مفید وارد این دوره از مسابقات شده اکنون هم نباید بیشتر از این از تیم ملی انتظار داشته باشیم. حذف ایران باعث شد انتقادات علیه کی روش بیشتر شود و او نیز علیه دو مربی کشورمان صحبت کند. انتقادهایی که دو طرف علیه یکدیگر مطرح می‌کنند خوشایند نیست، همه ما برای موفقیت تیم ملی باید کمک می‌کریم که نکردیم، کی روش از داشته‌های خود به خوبی استفاده کرد. کارلوس کی روش مربی بزرگی است و هیچ کس شکی ندارد، حضورش در ایران باعث تزریق نظم به فوتبال کشورمان شده است. وی با توجه به ظرفیت و داشته‌های فوتبال کشورمان برای موفقیت نهایت تلاش خود را انجام داد و در همین راستا اقدام به دعوت از بازیکنان دورگه کرد، که کار بسیار خوب و بجایی بود زیرا ما باید به داشته‌هایمان نگاه کنیم. همه ما باید منصف باشیم و عادلانه قضاوت کنیم، ما برای حضور در این مسابقات برنامه‌ای نداشتیم تا موفق ظاهر شویم.در این دوره از رقابت ها دیدیم که امارات نمایش خیلی خوبی داشت و به رغم شکست مقابل ایران توانست ژاپن را از پیش رو بردارد و تا سکوی چهارمی مسابقات نیز صعود کند.  اماراتی‌ها برای پیشرفت فوتبال کشورشان طی سال‌های اخیر هزینه‌های بالایی کرده‌اند که امروز شاهد بازی‌های خوب و چشم نوازی از این تیم عربی هستیم، اما سوال اساسی اینجاست که ما برای فوتبال کشورمان چه کاری کرده‌ایم که امروز انتظارات اینگونه بالا رفته است. همدلی بین مربیان داخلی و مربی تیم ملی برگ برنده فوتبال کشورمان است که اگر این اتفاق رخ دهد بدون شک تیم ملی موفق خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: