بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۴۶۶۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

شربتی گیاهی برای ایجاد آرامش

خانم‌های مجرد در تمام مناطق گرم و خشک سردسیر و گرم و تر می‌توانند از شربت گل بنفشه به عنوان آرام بخش استفاده نمایند.
تدبیر24:  محمد باقر مینایی، متخصص طب سنتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: خانم‌های جوانی که هنوز ازدواج نکرده‌اند و درمناطق سردسیر زندگی می‌کنند در فصل زمستان باید از آرام بخش استفاده کنند و چای آرام بخش مفیدی برای آنها محسوب می‌شود.
 
وی افزود: خانم‌های جوانی که هنوز ازدواج نکرده‌اند در مناطق سردسیر چای را به منظور ایجاد آرامش ۱ساعت پس از مصرف غذا بنوشند و اینگونه افراد در مناطق گرمسیری مانند چای خود را به همراه لیمو عمانی به عنوان مسکن و آرام بخش مصرف کنند و در مناطق گرم و تر مانند بوشهر و بندرعباس استفاده از خرما به همراه چای برای آنها آرام بخش خواهد بود.
 
این متخصص طب سنتی با اشاره به خاصیت خرما اظهار داشت: به دلیل آنکه رطوبت خرما به اندازه رطوبت هوا نیست خانم‌های مجرد در مناطق گرم و تر می‌توانند از آن به عنوان آرام بخش استفاده نمایند.
 
وی ادامه داد: خانم‌های مجرد در تمام مناطق گرم و خشک سردسیر و گرم و تر می‌توانند به منظور ایجاد آرامش در خود، روغن بنفشه را قبل از استحمام به بدن خود بمالند و پس از ۱ساعت استحمام کنند، اینگونه افراد شربت گل بنفشه را می‌توانند به عنوان یک مسکن در هوای سرد به صورت گرم و درتابستان به صورت خنک استفاده نمایند
برچسب ها: تدبیر24 طب سنتی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
0
3
بهتر نیست توصیه بشه
که
با تغییر یکم از سبک زندگی هامون
خانم های مجردبه حای اینکه
چای با خرما و لیمو بخورند

زودتر ازدواج کنند

هم دینشون و هم دنیاشون کامل تر میشه
ان شاءالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
0
ازدواج با خانمای گرم خطر نداره!
نظر شما: