بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۴۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

مهم‌ترین برنامه غذایی و دارویی 94

رییس سازمان غذا و دارو مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در سال آتی در راستای ادامه طرح تحول سلامت در حوزه غذا و دارو را تشریح کرد.
تدبیر24: دکتر رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت در تشریح مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در سال آتی در راستای ادامه طرح تحول در حوزه غذا و دارو گفت: مهم‌ترین کاری که سال آینده خواهیم داشت بحث پورتال سازمان غذا و دارو یا همان سامانه رد و رهگیری دارو است. این سامانه در تمام حوزه‌های غذا و دارو کاربردی جدی خواهد داشت و لازم است در سال 94 اجرایی شود.  
 
دیناروند اظهار داشت: اقدامات مربوط به راه‌اندازی این پورتال از امسال آغاز شده و در حال پیگیری است که امیدواریم تا قبل از پایان سال این پورتال اجرایی شود. هر چند کار سختی است اما در صورت اجرایی شدن آن، تمام فرآیندها به صورت الکترونیکی و شفاف انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان نخواهد بود؛ چرا که این امر خود می‌تواند منشا تخلف و فساد باشد، البته ممکن است عملیاتی شدن تمام بخش‌های این پورتال دو تا سه سال زمان برد.  
 
رییس سازمان غذا و دارو در ادامه درباره برنامه‌های نظارتی سازمان غذا و دارو در سال 94 نیز اظهار داشت: برنامه های نظارتی ما طبق قانون همیشه انجام می شود، منتها باید از ابزارهای نوین و مدرن برای توسعه نظارت‌هایمان استفاده کنیم. برای مثال ما طرحی داریم که در حوزه شناسایی آلاینده‌ها و تقلبات در حوزه غذا است و تقریبا 18 میلیارد تومان برای این کار هزینه خواهیم کرد تا آزمایشگاه مرجع در تهران و آزمایشگاه‌های قطب در 10 استان دیگر را تقویت کنیم و از این طریق بتوانیم سرعت شناسایی آلاینده‌ها و سموم را افزایش دهیم. این کاری است که انجام می‌شود و امسال آغاز شده و سال آینده به نتیجه می‌رسد.  
 
بنابر اعلام روابط‌ عمومی سازمان غذا و دارو، دیناروند در پایان ضمن تاکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها به منظور کنترل و برخورد با قاچاق و تقلب در حوزه غذا و دارو نیز گفت: در مبارزه با قاچاق و تقلب در حوزه غذا و دارو نیز نظارت‌های ما در سال آینده بسیار جدی‌تر خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: