بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۴۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸

علت ناکامی پرسپولیس ازنظر عابدزاده

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در کنار انتقاداتی که از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس مطرح می‌شود نقش مدیریت بی‌تأثیر نبوده است.
تدبیر24:  احمدرضا عابدزاده در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه این تیم روزهای سخت و البته لحظات تلخی را پشت سر می‌گذراند و در کنار انتقاداتی که از کادر فنی و بازیکنان مطرح می‌شود نقش مدیریت در این ناکامی‌ها بی‌تأثیر نبوده است.  
 
وی افزود: منم مثل تمامی هواداران پرسپولیس از این شرایط ناراحت هستم و آرزو می‌کنم تیم هر چه سریعتر به روزهای اوج خودش بازگردد.  
 
مربی سابق پرسپولیس تأکید کرد: البته شنیده‌ام آقای نژاد فلاح با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی کرده که این خبر می‌تواند خوشحال‌کننده باشد. به نظرم او با توجه به سابقه مدیریتی که دارد می‌تواند پرسپولیس را سر و سامان بدهد و امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و جوانان این اتفاق رخ دهد.  
 
وی در پایان تأکید کرد: از مجموعه پرسپولیس و هواداران می‌خواهم با صبر و حوصله حامی تیم خود باشند و اگر شخصی مسئولیت پرسپولیس را بر عهده گرفت از او حمایت کنند تا آرام آرام این باشگاه بزرگ مردمی به شرایط ایده‌آل نزدیک شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: