بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۴۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰

جزئیات اقدامات امنیتی در شرق کشور

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از اعطای امان‌نامه به ۶۷ نفر از نادمین و دستگیری یک تیم تروریستی در سیستان و بلوچستان خبر داد.
تدبیر24: علی‌اصغر میرشکاری ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در استانداری سیستان و بلوچستان به تشریح اقدامات انجام شده در راستای افزایش ضریب امنیت و توسعه امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان پرداخت و گفت: در سال‌جاری جایگاه این استان در زمینه امنیت در سکوی ۱۷ در سطح کشور است.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط امنیتی این استان از ۱۶ استان کشور بهتر است.
 
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در راستای سیاست‌های نرم‌افزاری و اشراف اطلاعاتی و اعتماد به مردم، یک تیم تروریستی طی پیگیری‌هایی از سوم دی ماه به تدریج تا ۱۰ بهمن ماه امسال در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
 
این مسئول تصریح کرد: این تیم تروریستی بدون شلیک حتی یک گلوله و تنها به دلیل اشراف اطلاعاتی و همکاری خوب مردم و عملیات به موقع دستگیر شد و به تمامی اقدامات و حرکات مخلانه امنیت از سال ۸۶ تا سال‌جاری اعتراف کرد.
 
وی عنوان کرد: به شهادت رساندن سه معلم در حوزه بلوچستان و بسیجی ادهم صبوری، به شهادت رساندن چند غیرنظامی و تله‌گذاری در مسیر خودروهای ماموران امنیتی از جمله اعترافات این تیم ۲۱ نفره بود.
 
میرشکاری گفت: در تاریخ ۱۶ بهمن ماه جاری نیز تیم تروریستی دیگری دستگیر و ۵۰۰ کیلوگرم مواد منفجره، نارنجک، بمب‌های دست‌ساز از آن‌ها کشف و ضبط شد.
 
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان یادآور شد: این تیم تروریستی از سال ۹۰ در سیستان و بلوچستان تا امسال با هدف ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در منطقه فعالیت می‌کرده است.
 
این مسئول در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه بسیاری از اعضای تیم تروریستی ۲۱ نفره در روستاهای جنوب سیستان و بلوچستان دستگیر شده‌اند چه اقداماتی برای پاکسازی روستاها انجام شده است، گفت: یک برنامه امنیتی جامع برای تمامی روستاها و شهرها در دست اجرا قرار دارد که با یک عملکرد نرم‌افزاری با استفاده از خود مردم، مشخصات و اسامی و هویت افراد مجرم در هر روستا و منطقه در قالب یک بانک اطلاعاتی به تفکیک گردآوری می‌شود.
 
وی ادامه داد: البته آغوش رافت نظام جمهوری اسلامی ایران بر روی افراد نادم و مجرمان فراری نادم باز است و می‌توانند با معرفی خود به مراجع قضایی نسبت به دریافت امان‌نامه اقدام کنند که در این راستا در سال‌جاری به ۶۷ نفر از اشرار و مجرمان فراری که ابراز ندامت و پشیمانی کرده‌ و خود را مراجع قضایی تسلیم کرده‌اند، امان نامه اعطا شده است.
 
میرشکاری با بیان اینکه جمشید دانایی‌فر به شهادت رسیده است، گفت: جمشید دانایی‌فر مرزبان ایرانی به شهادت رسیده و هیچ ابهامی در این زمینه وجود ندارد و هرگونه خبر و شایعه در این زمینه از سوی دشمنان و به سبب تشویش اذهان عمومی انجام می‌شود که باید در این زمینه بیشتر هوشیار باشیم.  

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: