تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی خبر داد

رشد 70 درصدی کشف کالای قاچاق در آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از رشد 70 درصدی کشف کالای قاچاق در آذربایجان غربی خبر داد.

تدبیر24: شهرام عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از یک ماه گذشته شاهد رشد 70 درصدی کشف کالای قاچاق در آذربایجان غربی هستیم.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح‌های مختلف مقابله با قاچاق و عملیات‌های رزمی اطلاعاتی، متخلفین سرشناس دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی افزود: برنامه اصلی این فرماندهی در سال ‌جاری، مبارزه بی‌امان با اخلالگران و سودجویان است به طوری‌که در این زمینه 35 قاچاقچی دستگیر و با تکمیل پرونده به مقام قضایی معرفی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا امروزه علاوه بر سود اقتصادی به عنوان چالش اجتماعی در حوزه‌های منطقه‌ای و ملی حائز اهمیت است.

عباسی کشف بیش از 200 میلیون ریال کالای قاچاق در ماه گذشته را نشانگر هماهنگی بسیار خوب دستگاه‌های مرتبط با این موضوع دانست و اظهار داشت: ماموران مرزی با کسانی که بخواهند امنیت مرزهای استان را به مخاطره بیاندازند به شدت برخورد قانونی می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: