تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

احمدی‌نژاد در راه ترکیه

پایگاه خبری انتخاب از سفر محمود احمدی‌نژاد در روز پنجشنبه آتی به ترکیه خبر داد و نوشته است: احمدی‌نژاد قرار است برای حضور در سالگرد درگذشت نجم الدین اربکان راهی ترکیه شود.
تدبیر24: نجم الدین اربکان نخست‌وزیر اسبق ترکیه بود که در فوریه سال ۲۰۱۱ درگذشت. رجب طیب اردوغان و عبدالله گل از جمله افرادی هستند که تحت نظر او رشد پیدا کردند.
 
اطرافیان احمدی‌نژاد سعی دارند که در این سفر، دیدارهایی بین او و مقامات فعلی ترکیه از جمله رجب اردوغان تنظیم کنند. با این حال، برخی مسئولان ترکیه هنوز پاسخ مثبتی به این درخواست‌ها نداده‌اند.
 
به احترام مردم ترکیه، نمی‌نشینم
 
محمود احمدی نژاد اخیرا با شبکه ی TRT ترکیه مصاحبه ای انجام داد که نخستین گفتگوی او پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ محسوب می شود.
 
او در این مصاحبه در شرایطی که مصاحبه کننده از وی خواست که بنشیند، با بیان اینکه به خاطر احترام به مردم ترکیه حاضر به نشستن نیست، گفت: ترکیه ملتی بزرگ و بسیار باافتخار، خواهان آزادی و عدالت است و در راه این ارزشها اهل مبارزه و مجادله می‌باشد. ترک‌ها قرن‌ها پرچم‌دار اسلام بودند. معتقدم که ایران و ترکیه به عنوان دو قدرت بزرگ باید دست به دست یکدیگر بدهند.
 
محمود احمدی نژاد که از زمان پیروزی حسن روحانی در انتخابات و ترک کاخ ریاست جمهوری، ترجیح می داد سخنی نگوید و حضور برجسته‌ای در جامعه نداشته باشد، اخیرا تحرکاتی از خود نشان داده است. وی اخیرا با حضور در چندین همایش و سالگرد به سخنرانی پرداخته و از دولت روحانی انتقاد کرده است.
 
وی همچنین به تازگی پایگاه اطلاع رسانی خود در فضای مجازی را به تازگی افتتاح کرد و نوید «آغاز بهار» را به طرفداران خود داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: