تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹

تسلیت عارف به حسن خمینی

در پی درگذشت صادق طباطبایی ،محمدرضا عارف در پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی این ضایعه را به وی تسلیت گفت.
تدبیر24: در پی درگذشت صادق طباطبایی ،محمدرضا عارف در پیامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی این ضایعه را به وی تسلیت گفت.  
 
متن این پیام به شرح زیر است:  
 
حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی  
خبر درگذشت شادروان دکتر صادق طباطبایی از یاران امام و انقلاب اسلامی موجب تاسف و تالم خاطر شد.  
 
ایشان در قبل و بعد از انقلاب اسلامی منشا خدمات ارزنده ای برای کشور بوده اند و از یاران باوفای بنیانگذار انقلاب محسوب می‌شدند.  
 
اینجانب این مصیبت را به جناب عالی و مادر بزرگوارتان سرکار خانم فاطمه طباطبایی و بستگان داغدار تسلیت عرض می کنم و از درگاه حضرت حق برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت و برای بازماندگان معزّزصبر و اجر و سلامتی و برای جنابعالی که به حق ادامه دهنده راه خمینی بزرگ هستید طول عمر با عزت توام با سلامتی و کامروائی مسآلت می کنم .  
محمدرضا عارف
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: