تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 21
کد خبر: ۴۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

ایران از روسیه گوشت وارد می‌کند

مقامات نظارت بر خدمات دامپزشکی و گیاهی روسیه اعلام کردند هماهنگی‌های لازم برای صادرات گوشت به ایران را با طرف ایرانی انجام داده‌اند.
تدبیر24:  وستنیک کاوکازا نوشت: مقامات نظارت بر محصولات گیاهی و دامپزشکی روسیه اعلام کرده اند که هماهنگی های لازم با طرف های ایرانی برای صادرات گوشت به ایران را صورت داده اند.  
 
بر همین اساس مذاکراتی بین مهدی خلج، رئیس سازمان دامپزشکی کل کشور، و همچنین الکسی الکسینکو، نماینده روسیه در این بخش در تهران صورت گرفته است و هماهنگی های لازم در این زمینه بین دو کشور انجام شده است.  
 
دو طرف همچنین در مورد امنیت تأمین محصولات، بازرسی شیر و همچنین گوشت مرغ شرکت های ایرانی که قصد حضور در بازار روسیه را دارند بحث و گفتگو کردند.
برچسب ها: تدبیر24 دامپزشکی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: