بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۴۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

وزارت صنایع پرسپولیس و استقلال را بخرد

مديرعامل استقلال گفت: قصد شکايت از اسپانسر باشگاه را نداريم ولي از طرق مراجع قضايي پيگير خواهيم بود.
تدبیر24:  به نقل از تسنیم، بهرام افشارزاده در حاشیه نشست هم‌اندیشی الزامات و اقدامات بازاریابی ورزش ایران درباره مشکلات مالی باشگاه استقلال گفت: قصد داریم این هفته مشکلات مالی را حل کنیم. متاسفانه اسپانسر باشگاه به تعهدات خود عمل نکرد و شرایط برای ما سخت شد. قصد شکایت از اسپانسر را نداریم ولی از مراجع قضایی پیگیر خواهیم بود.

وی در مورد اظهارات کرار جاسم علیه فدراسیون فوتبال ایران گفت:روز پنج‌شنبه هفته گذشته، کرار مدعی شد که از طریق مترجمش صحبت نکرده و از اظهارات او برداشت اشتباهی شده است. ضمن اینکه مهلت پاسپورت کرار به پایان رسیده بود و باید برای تمدید آن به عراق می‌رفت. او قول داده که امروز یا فردا به ایران بازگردد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص شایعه تغییرات در هیئت مدیره استقلال عنوان کرد: اصلا این موضوع صحت ندارد و تنها در رسانه‌ها این موضوعات را می‌شنوم. هیچ صحبتی در مورد در تغییرات در هیئت مدیره نداشتیم.

افشارزاده درباره بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: تا 19 اسفند برای شرکت در مزایده فرصت داریم اما باید شرایط واگذاری فراهم و مسائل بازتر می‌شد. باید در مورد واگذاری این دو باشگاه، توضیح کاملی داده می‌شد.

وی در خصوص اظهارات مهدی تاج مبنی بر اینکه ایران خودرو و سایپا، تیم‌های استقلال و پرسپولیس را خریداری کنند، تصریح کرد: مخالف این کار هستیم چون تیم‌های پیکان و سایپا خودشان مشکلات‌ زیادی دارند. به اعتقاد من این دو باشگاه باید به وزارت صنایع و معادن واگذار شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: