بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۴۷۹۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷

فرهادمجیدی محبوب آبی ها+عکس

بینندگان برنامه نود با اکثریت آرا فرهادمجیدی را به عنوان محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر استقلال انتخاب کردند.
    تدبیر24:  بینندگان برنامه نود با اکثریت آرا فرهادمجیدی را به عنوان محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر استقلال انتخاب کردند. سوال اس ام اسی برنامه نود همان طور که از هفته قبل وعده داده شده بود مربوط به محبوب ترین بازیکن استقلال در دو دهه اخیر می شد. 
بینندگان برنامه نود در سایت این برنامه 3 بازیکن دیگر را به فرهاد مجیدی و علی رضا منصوریان اضافه کرده بودند. طبق انتخاب آنها ، جواد زرینچه ، آرش برهانی و مجتبی جباری 3 بازیکن دیگری بودند که باید در کنار دو بازیکن محبوب اول قرار می گرفتند. 


اما در اولین باری که رای ها در برنامه 90 و سال 10 دقیقه بامداد به نمایش گذاشته شد معلوم شد که فرهادمجیدی بدون رقیب ترین بازیکن استقلال در 2 دهه اخیر است . او 58 درصد آرا را در اولین نمایش به دست آورد و به نظر می رسد این آمار در پایان بالاتر هم باشد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
0
من پرسپولیسیم و کریمی و مجیدی را دوست دارم!
مهربان
نظر شما: