تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۴۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵

مجیدی محبوب آبی ها+عکس

بینندگان برنامه نود با اکثریت آرا فرهادمجیدی را به عنوان محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر استقلال انتخاب کردند.
   تدبیر24:  بینندگان برنامه نود با اکثریت آرا فرهادمجیدی را به عنوان محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر استقلال انتخاب کردند. سوال اس ام اسی برنامه نود همان طور که از هفته قبل وعده داده شده بود مربوط به محبوب ترین بازیکن استقلال در دو دهه اخیر می شد. 

بینندگان برنامه نود در سایت این برنامه 3 بازیکن دیگر را به فرهاد مجیدی و علی رضا منصوریان اضافه کرده بودند. طبق انتخاب آنها ، جواد زرینچه ، آرش برهانی و مجتبی جباری 3 بازیکن دیگری بودند که باید در کنار دو بازیکن محبوب اول قرار می گرفتند. 



اما در اولین باری که رای ها در برنامه 90 و سال 10 دقیقه بامداد به نمایش گذاشته شد معلوم شد که فرهادمجیدی بدون رقیب ترین بازیکن استقلال در 2 دهه اخیر است . او 58 درصد آرا را در اولین نمایش به دست آورد و به نظر می رسد این آمار در پایان بالاتر هم باشد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: