تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

آمادگی عزت اللهی برای بازی با چلسی

   تدبیر24: سعید عزت اللهی، هافبک 18 ساله و ایرانی اتلتیکو مادرید در مورد پیروزی تیمش مقابل فیلیچا نگرا می گوید:« بازی درگیرانه ای را پشت سر گذاشتیم. در نیمه اول فرصت های گلزنی بسیاری داشتیم که به راحتی از دست دادیم و توپ هایمان راهی به دروازه حریف پیدا نکرد. حتی ضربه سر من هم به تیر دروازه خورد تا بدشانسی های ما تکمیل شود. تا اینکه در دقیقه 40 یک پاس تک به تک برای هم تیمی ام فرستادم و او هم موفق شد گل برتری ما را به ثمر برساند. در اواخر نیمه اول متاسفانه روی عدم تمرکز خط دفاعی مان گل تساوی را دریافت کردیم. در اوائل نیمه دوم هم حملات ما به بار ننشست و بچه ها با بی دقتی نتوانستند دروازه حریف را باز کنند. در ادامه و روی ضد حمله گل بعدی را دریافت کردیم تا از حریف عقب بیفتیم. »

اما 10 دقیقه توفانی کافی بودتا جوانان اتلتیکو مادرید به بازی برگردند و شکست را با پیروزی عوض کنند. عزت اللهی نقش بسیاری در این بازگشت داشت. او می گوید:« کادر فنی ما تعویض هایی انجام داد تا تیم سر و شکل دیگری بگیرد. تیم ما جان گرفت و من هم در دقیقه 75 توپ را برای مهاجم مان سانتر کردم. او استپ کرد و با بغل پای زیبا بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 85 هم گل سوم را به ثمر رساندیم تا شکر خدا بازی را ببریم. »

سعید عزت اللهی علی رغم بازی در پست هافبک دفاعی، دو پاس گل داد. او در مورد پست بازی اش می گوید:« در این بازی مربیان از من در پست اصلی ام یعنی هافبک دفاعی بازی گرفتند و از بازی ام راضی بودند. تازه در دقیقه 80 هم یکی از هافبک های کناری ما اخراج شد و به همین دلیل فشار بسیاری را متحمل شدم اما خوشحالم که در نهایت بازی را بردیم و با پیروزی پشت سر گذاشتیم. »

عزت اللهی حالا با روحیه ای بالا خود را آماده بازی با چلسی می کند. او می گوید:« بازی با چلسی سخت است. بخصوص اینکه در زمین آنها و در لندن برگزار می شود. ما همه تلاشمان را می کنیم تا بازی را ببریم و با پیروزی در این بازی به مرحله نیمه نهایی برسیم. من هم آماده این بازی می شوم. فردا به انگلیس می رویم تا با چلسی بازی کنیم. »
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: