تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۴۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷

11کشته درسقوط بالگردنظامی

این سانحه زمانی روی داد که دو بالگرد هاواک نیروی هوایی آمریکا در یک عملیات آموزشی عادی به همراه هنگ عملیات ویژه کمپ «لجوین» کارولینای شمالی شرکت داشتند.
  تدبیر24:   مقامات نظامی آمریکا روز پنجشنبه اعلام کردند درپی سقوط یک فروند بالگرد نظامی در ایالت «فلوریدا» به هنگام پرواز آموزشی شبانه ، 7 تفنگدار آمریکایی و 4 خدمه آن کشته شدند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه از میامی، «اندی بورلند» سخنگوی پایگاه مذکور گفت لاشه بالگرد هاواک «یواچ - 60» که از سه شنبه شب ( به وقت محلی ) در نزدیکی پایگاه نیروی هوایی «اگلین» آمریکا مفقود اعلام شده بود، شناسایی شده و تحقیق درمورد این سانحه آغاز شده است.

براساس این گزارش، این سانحه زمانی روی داد که دو بالگرد هاواک نیروی هوایی آمریکا در یک عملیات آموزشی عادی به همراه هنگ عملیات ویژه کمپ «لجوین» کارولینای شمالی شرکت داشتند.

علت سقوط این بالگرد هنوز مشخص نیست اما گفته می شود درحین وقوع این سانحه مه غلیظی منطقه پرواز را فراگرفته بود.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: