ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

مینو خالقی - «صلح پایدار تنها زمانی ممکن است که طرفین به هزینه‌های تنش‌آفرینی بیشتر از منافع آن بیندیشند»، شاید بیش از هر زمان دیگری درباره رابطه ایران و آمریکا، خصوصا در شرایط فعلی، مصداق داشته باشد.
روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

محمدمهدی محمدی - اقتصاد دیجیتال با تعریف سازوکارهای اقتصادی مبتنی بر داده و فناوری، به یکی از مهم‌ترین عناصر ساختار اقتصادی جهانی تبدیل شده است. این مفهوم نه تنها شامل تجارت الکترونیک می‌شود، بلکه به تمامی ابعاد استفاده از فناوری‌های دیجیتال در زندگی روزمره، از مبادلات مالی تا ارتباطات، پرداخته و تأثیر قابل توجهی بر رفتارهای اجتماعی، فرآیندهای مدیریتی و ساختارهای زیرساختی جوامع دارد. با پیشرفت‌های مداوم و ظهور فناوری‌های نوآورانه، به‌ویژه در حوزه‌های هوش مصنوعی، بیگ دیتا، اینترنت اشیاء و بلاک‌چین، تحولات عمیق‌تری در بازارهای جهانی و شکل‌گیری مدل‌های کسب‌وکار جدید مشاهده می‌شود.
دوشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۴ - 2025 July 21
کد خبر: ۴۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

نتیجه نظرسنجی درموردفروش مسی

بر اساس يک نظرسنجي صورت گرفته ميان هواداران بارسلونا، 84 درصد آنها دوست ندارند مسي با هيچ قيمتي بارسلونا را ترک کند.
  تدبیر24:   این نظر سنجی که از سوی رادیو کاتالونیا صورت گرفته، نشان می دهد که اکثریت هواداران بارسلونا دوست ندارند که مسی با هیچ قیمتی بارسلونا را به مقصد باشگاهی دیگر ترک کند و 16 درصد ترجیح می دهند در صورت رسیدن پیشنهادی بالا، مسی به تیم دیگری منتقل شود. 

در این نظر سنجی همچنین 48 درصد خواهان این شده اند که باشگاه بارسلونا بار دیگر، یونیسف را روی پیراهن خود تبلیغ کند. 19 درصد خواهان این هستند که بارسا هیچ تبلیغی روی پیراهن خود نداشته باشد و 16 درصد نیز با تبلیغ برای اسپانسر قطری موافق هستند. 15 درصد نیز برایشان تفاوتی ندارد که چه تبلیغی روی پیراهن بارسلونا نقش ببندد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: