تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۴۸۵۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

واگذرای مدارس دولتی قانونی است

آموزش و پرورش تلاش می کند مشارکت با بخش غیر دولتی را مطرح کند.
   تدبیر24:  رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه واگذاری مدارس به بخش غیر دولتی قانونی است، گفت: آموزش و پرورش تلاش می کند مشارکت با بخش غیر دولتی را مطرح کند.

خسرو نظری درباره ممنوعیت واگذاری مدارس به بخش غیردولتی اظهار کرد مدارس واگذار نشده بلکه خرید خدمات آموزشی صورت گرفته است.

وی افزود: در برخی از موارد خاص مدارس دولتی به بخش غیر دولتی داده شده است که بر مبنای هزینه و فایده در قالب خرید خدمات آموزشی انجام گرفته است.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی واگذاری مدارس دولتی به بخش غیر دولتی را رد کرده است اما با این وجود آموزش و پرورش در تلاش است تا این طرح را مطرح کند چرا که جنبه قانونی دارد و خلاف قانون نیست.

نظری یادآور شد: اگر نتوانیم با بخش غیر دولتی مشارکت داشته باشیم برای تامین نیروی انسانی از ظرفیت نیروی متوسطه اول یا از نیروی حق التدریس استفاده خواهیم کرد.
منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
0
0
من معلم هم با واگذاری مدارس موافقم وقتی بودجه دولت و ا.پ کمه مدارس واگذار شوند در مقابل بمعیشت و منزلت معلم بیشتر توجه شود
مهربان توسی
نظر شما: