امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

رضا رئیسی - ظریف کت درآورده دو دستانش را به احترام رای ندهندگان بر سینه می گذارد و می گوید: کسانی که رای ندادند بسیار محترم هستند و عزیز، انتخابشان این بوده اما جمعه روز دیگری است
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 01
کد خبر: ۴۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

حریف فولاد به دنبال حامیان جدید

تيم الهلال عربستان مرحله تمريني جديد خود را آغاز کرده است. اين تيم فردا در پروازي مخصوص براي دو روز به اهواز سفر مي کند.
    تدبیر24:  محمد الحمیدانی رئیس باشگاه الهلال، به منظور جلب حامیان مالی و تبلیغاتی برای تیمش، گفت‌وگوهایی را با چند شرکت تجاری شروع کرده است که البته این اولین بار است که تعدادی شرکت های بزرگ، قرار است بسته های حمایتی برای ورزش این کشور ارائه دهند.

 گفته می شود که این تیم عربستانی قرار است دست به اقداماتی تبلیغاتی بزند که تا به حال در فوتبال کشورش بی سابقه بوده است، چنانکه بودجه بیش از بیست میلیارد تومانی سالیانه، برایشان بسنده نبوده است و در این گام جدید به دنبال کسب پول مورد نیاز خود دست به درخواست کمک از شرکت های تجاری برده اند.

از سویی الهلال دور اصلی تمریناتش را برای بازی با فولاد خوزستان از امروز شروع می کند. این دیدار در روز چهارشنبه در اهواز در گروه سوم و در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود.

تیم فوتبال باشگاه فرهنگی-ورزشی الهلال فردا دوشنبه در پروازی مخصوص به اهواز سفر می کند و پس از پایان دیدار نیز بلافاصله به عربستان بازخواهد گشت.

گفتنی است که این باشگاه حدود شصت سال پیش و در ریاض تاسیس شده است و از پرافتخارترین باشگاه های آسیا به حساب می رود.
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: