بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۴۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
در آستانه چهارشنبه آخر سال

کشف سه برابری مواد محترقه

بجنورد- جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: در ماه گذشته میزان کشف مواد محترقه غیرمجاز در استان به نسبت مدت مشابه پارسال سه برابر شد.
تدبیر24:سرهنگ احمد قرایی در گفتگو با خبرنگار مهر، از افزايش سه برابري کشف مواد محترقه غير مجاز در خراسان شمالی در طی ماه گذشته به نسبت مدت مشابه پارسال خبر داد و افزود: پلیس و نیروی انتظامی استان در ایام پایانی سال به اخلال گران نظم و امنیت عمومی به صورت قاطعانه و قانونی برخورد می کند.

وی اضافه کرد: در سال جاری کشفیات مواد محترقه در استان افزایش یافته اما بر اساس بررسی های کارشناسی انجام شده در ایام پایانی سال جاری میزان استفاده از مواد محترقه خطرناک و مخل آسایش مردم به نسبت سال گذشته کاهش داشته است.

سرهنگ قرایی با اشاره به این که در سال های اخیر در خراسان شمالی شمار خسارت های جانی حوادث چهارشنبه آخر سال بسیار کم بوده است، تصریح کرد: پیش بینی می شود امسال نیز حتی به نسبت سال های گذشته تعداد حوادث در چهارشنبه آخر سال در استان کمتر شود.

وی در عین حال از خانواده ها خواست تا با نظارت بیشتر بر رفتار فرزندان خود علی الخصوص نوجوانان در این ایام، مانع از بروز حوادث و خسارت های جانی به فرزندان خود شوند.

سرهنگ قرایی به خانواده ها توصیه کرد تا در شب چهارشنبه آخر سال از انجام اقدامات خطرناک خودداری کرده و اگر قصد برافروختن آتش در خارج از شهر را دارند دقت کنند تا این مکان ها به پمپ بنزین ها، پمپ گازها و خودروها نزدیک نباشند همچنین از مواد سریع الاشتعالی نظیر بنزین نیز استفاده نکنند.

وی همچنین از نوجوانان و جوانان علاقه مند به استفاده از مواد محترقه مجاز نیز خواست تا مراقب باشند در شب چهارشنبه آخر سال سبب سلب آسایش بیماران، سالمندان و زنان باردار نشوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: