نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 01
کد خبر: ۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴

مهمترین عوامل بروز بیماری‌ قلبی چیست؟

کارشناس خانواده مرکز بهداشت ایلام گفت: تحرک نداشتن مهمترین عامل خطر بروز بیماری‌های قلبی است.
تدبیر24:کلثوم مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیماری‌های قلب و عروق از علل اصلی مرگ و میر در جهان بوده است. تغییر شیوه زندگی از جمله کاهش تحرک، افزایش وزن، چاقی و تغذیه نادرست و به دنبال آن افزایش بیماری دیابت از دلایل اصلی افزایش بیماری‌های قلبی و عروقی است.

وی با بیان این‌که ورزش و پیاده روی منظم نقش مهمی در کنترل بیماری قلبی دارد، افزود: بیشتر مردم از بیماری قلبی عروقی اطلاعی ندارند و تا به پزشک مراجعه نکنند و مورد معاینه و آزمایش قرار نگیرند احساس می‌کنند سالم هستند.

کارشناس بهداشت خانواده مرکز بهداشت استان، افزایش چشمگیر بیماری‌های قلبی، عروقی را نتیجه تغییر عمده در وضعیت زندگی، صنعتی شدن، زندگی ماشینی و کم تحرکی، استعمال دخانیات و تغذیه نامناسب دانست.

مومنی با اشاره به این‌که بیماری فشار خون معمولا در تمام مدت عمر نیاز به درمان دارد، ادامه داد: برای درمان فشار خون مراقبت و پیگیری بیماری اهمیت بسزایی دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: