بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴

مهمترین عوامل بروز بیماری‌ قلبی چیست؟

کارشناس خانواده مرکز بهداشت ایلام گفت: تحرک نداشتن مهمترین عامل خطر بروز بیماری‌های قلبی است.
تدبیر24:کلثوم مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیماری‌های قلب و عروق از علل اصلی مرگ و میر در جهان بوده است. تغییر شیوه زندگی از جمله کاهش تحرک، افزایش وزن، چاقی و تغذیه نادرست و به دنبال آن افزایش بیماری دیابت از دلایل اصلی افزایش بیماری‌های قلبی و عروقی است.

وی با بیان این‌که ورزش و پیاده روی منظم نقش مهمی در کنترل بیماری قلبی دارد، افزود: بیشتر مردم از بیماری قلبی عروقی اطلاعی ندارند و تا به پزشک مراجعه نکنند و مورد معاینه و آزمایش قرار نگیرند احساس می‌کنند سالم هستند.

کارشناس بهداشت خانواده مرکز بهداشت استان، افزایش چشمگیر بیماری‌های قلبی، عروقی را نتیجه تغییر عمده در وضعیت زندگی، صنعتی شدن، زندگی ماشینی و کم تحرکی، استعمال دخانیات و تغذیه نامناسب دانست.

مومنی با اشاره به این‌که بیماری فشار خون معمولا در تمام مدت عمر نیاز به درمان دارد، ادامه داد: برای درمان فشار خون مراقبت و پیگیری بیماری اهمیت بسزایی دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: