ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

مینو خالقی - «صلح پایدار تنها زمانی ممکن است که طرفین به هزینه‌های تنش‌آفرینی بیشتر از منافع آن بیندیشند»، شاید بیش از هر زمان دیگری درباره رابطه ایران و آمریکا، خصوصا در شرایط فعلی، مصداق داشته باشد.
روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

محمدمهدی محمدی - اقتصاد دیجیتال با تعریف سازوکارهای اقتصادی مبتنی بر داده و فناوری، به یکی از مهم‌ترین عناصر ساختار اقتصادی جهانی تبدیل شده است. این مفهوم نه تنها شامل تجارت الکترونیک می‌شود، بلکه به تمامی ابعاد استفاده از فناوری‌های دیجیتال در زندگی روزمره، از مبادلات مالی تا ارتباطات، پرداخته و تأثیر قابل توجهی بر رفتارهای اجتماعی، فرآیندهای مدیریتی و ساختارهای زیرساختی جوامع دارد. با پیشرفت‌های مداوم و ظهور فناوری‌های نوآورانه، به‌ویژه در حوزه‌های هوش مصنوعی، بیگ دیتا، اینترنت اشیاء و بلاک‌چین، تحولات عمیق‌تری در بازارهای جهانی و شکل‌گیری مدل‌های کسب‌وکار جدید مشاهده می‌شود.
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۴ - 2025 July 22
کد خبر: ۴۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

صادرات گروه سایپا به ترکیه آغاز شد

صادرات قطعات خودرو به کشور ترکیه توسط گروه خودروسازی سایپا آغاز شده است و به زودی اولین محموله صادراتی به این کشور ارسال خواهد شد.
تدبیر24: محسن دستخوش جوان، معاون صادرات گروه خودروسازی سایپا، از آغاز صادرات قطعات خودرو به کشور ترکیه خبر داد و گفت: طی مذاکرات انجام شده با طرف ترک و توافقات حاصله اولین محموله صادراتی قطعات خودرو تا پایان فروردین ماه به ترکیه ارسال می شود.

 دستخوش جوان افزود: تعاملات با ترکیه می تواند کانال مناسبی برای حضور در بازارهای بین المللی علی الخصوص اروپایی باشد که گروه سایپا به دنبال گسترش تعاملات خود با بازارهای ترکیه در راستای دستیابی به اهداف صادراتی گروه در حوزه صادرات قطعه خودرو می باشد.

وی در خصوص حضور گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه اتومکانیکای استانبول گفت: حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی ها و مذاکره با شرکت های بین المللی است که سایپا از فرصت استفاده کرده و با حضور در این نمایشگاه در صدد است تا ارتباط خود را در زمینه صادرات قطعه با بازارهای بین المللی گسترش دهد.

به گزارش سایپا نیوز،معاون صادرات گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در نمایشگاه استانبول 2015 بیش از 1500 شرکت مطرح از تمام نقاط جهان حضور دارند و حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط با شرکت های مطرح بین المللی در زمینه تامین و صادرات قطعات OEM و after market  می باشد.

شایان ذکر است نهمین نمایشگاه بین المللی اتومکانیکای استانبول 2015 در مساحتی بالغ بر 40 هزار متر مربع و با حضور 1530 شرکت مطرح بین المللی از نقاط مختلف جهان از 20 الی 23 فروردین پذیرای بازدیدکنندگان است.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: