بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۴۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

پیشروی کردها در پایتخت خلافت خود خوانده داعش

با شدت گرفتن جنگ علیه داعش در عراق، این گروه در سوریه نیز متحمل شکست‌های استراتژیکی شده و شبه‌نظامیان کرد با ورود به استان رقه توانسته‌اند بخش‌هایی از "پایتخت خلافت داعش" را از کنترل آنها خارج کنند.
تدبیر24:  رامی عبدالرحمن، مدیر دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که یگان‌های حمایت مردمی کردهای سوریه با پشتیبانی دیگر گروه‌های مخالف سوری توانسته‌اند پس از درگیری‌های شدید با داعش، مناطقی را در داخل مرزهای اداری استان رقه که پایتخت خلافت خودخوانده داعش محسوب می‌شود را به کنترل خود درآورند.

وی افزود: شبه نظامیان کرد سه روستا را در منطقه عین عیسی تحت کنترل درآورند تا تعداد روستاهایی که ظرف دو روز گذشته در داخل مرزهای اداری استان رقه از کنترل داعش خارج شده به هفت روستا افزایش یابد.

بنا به گزارش دیدبان حقوق بشر سوریه این درگیری‌ها به کشته شدن دست کم شش عضو داعش انجامیده و بدین ترتیب تعداد کشته شدگان این گروه ظرف دو روز گذشته به 30 تن افزایش یافته است.

عین عیسی در فاصله 60 کیلومتری شهر رقه قرار دارد. شهر رقه بیش از یک سال است که از کنترل دولت سوریه خارج شده و تنها مرکز استان در این کشور محسوب می‌شود که به دست داعش افتاده است. به تازگی شهر ادلب، مرکز استانی در شمال سوریه به همین نام نیز از کنترل دولت خارج شده و جبهه تروریستی النصره بر آن سیطره یافته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: