بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۴۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰

دستیارانم جزو افتخارات استقلال‌‎اند

پيش از بازي حساس مقابل ملوان امير قلعه‌نويي آخرين تلاش هاي خود را براي تقويت روح برنده استقلال انجام مي‌ دهد.
تدبیر24او که نمی‌ خواهد مربی یک تیم تسلیم شده باشد، با 3 امتیاز احتمالی بازی ملوان می‌تواند امیدوار باشد دوباره به کورس قهرمانی بازگردد. 

قلعه‌نویی در ابتدا درباره حرف های استقلالی های سابق که کادرفنی او را مورد انتقاد قرار دادند گفت: افتخارم این است که کمک ها و دستیارانم همگی جزو کاپیتان های سابق و پرافتخار استقلال بوده اند و از نظر شخصیتی نیز جزو با اخلاق ترین افراد هستند.

وی ادامه داد: آنها بهترین مشاوران من به حساب می‌ آیند اما همیشه گفته ام مسوولیت نتایج تیم برعهده من است. جا دارد از کادر شریف و مجرب تیمم که زحمات زیادی کشیده اند و هیچگاه توقعی نداشتند، تشکر کنم.

امیر قلعه‌نویی در ادامه درباره دیدار حساس تیمش برابر ملوان گفت: دیدار برابر ملوان که با حضور فیروز کریمی شرایط خوبی پیدا کرده سخت خواهد بود و بار دیگر باید بگویم ایشان از بهترین مربیان فوتبال ایران، به حساب می‌ آیند.

وی افزود: با تمام توان در این دیدار به میدان خواهیم رفت و برای به دست آوردن 15 امتیاز باقیمانده تا آخرین لحظه خواهیم جنگید. بازیکنانم نیز به این نکته و شرایط حساس تیم کاملا آگاه هستند و مطمئن باشید در این 5 بازی شرایط را به نفع استقلال خواهند کرد.

سرمربی استقلال بار دیگر با اشاره به این ادعا که تیمش شانس قهرمانی دارد گفت: 5 بازی باقیمانده و هر نتیجه امکان دارد حاصل بشود. ما باید تا آخرین لحظه به دنبال نتیجه گرفتن باشیم و امیدوار باشیم نتایج دیگر به نفع ما رقم بخورد.
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: