آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

شینا انصاری - روز جهانی و هفته ملی کودک فرصتی است برای پرداختن به دغدغه‌ها، مشکلات، بحران‌ها، علاقه‌مندی‌ها و حقوق کودکان، این جوانه‌های زندگی و امیدهای آینده. کودکان در نقاط زیادی از دنیا در حالی اولین قربانی سیاست، فقر، خشونت و جنگ هستند
جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

محمدمهدی محمدی-رقابت‌پذیری در سال ۲۰۲۵ تنها یک رتبه‌بندی نیست، بلکه نمایی است از آنچه جهان به سمتش می‌رود: ثبات، شفافیت، و هوشمندی سیاست. کشورمان اگر بخواهد سهمی در آینده اقتصادی جهان داشته باشد، باید نه‌تنها در زمره بازیگران مهم این تغییر جهانی و همکار در سازمان های جدید بین اللملی قرار بگیرد، بلکه باید طراح مسیر خود با پایبندی به موازین و استراتژی های خود باشد. مسیری که از درون طراحی، اصلاح و اجرا می‌شود، نه از بیرون تحمیل.
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ - 2025 November 05
کد خبر: ۴۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

دفاع بی ام و از برترین برند لوکس جهان

قوی‌ترین رشد فروش در آمریکا بود که در آنجا فروش این خودروساز 8.4 درصد رشد کرد. همچنین فروش بی ام و در اروپا 5.8 درصد و در چین 7.6 درصد رشد کرد.
 تدبیر24شرکت آلمانی بی ام و به کمک فروش قوی خودروهایی مانند شاسی بلند X5 و 2-Series Active در سه ماهه اول سال 2015، از عنوان خود به عنوان برترین برند لوکس جهان دفاع کرد.

این خودروساز آلمانی که شامل برندهای بی ام و، مینی و رولزرویس است، در یک رقابت فشرده در صنعت جهانی خودروی لوکس، پیش از آئودی و مرسدس بنز قرار گرفت.

بی ام و اعلام کرد در سه ماهه اول تا مارس، 451 هزار و 576 خودرو تحت برند بی ام و در سراسر جهان فروخته که 5.4 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

قوی‌ترین رشد فروش در آمریکا بود که در آنجا فروش این خودروساز 8.4 درصد رشد کرد. همچنین فروش بی ام و در اروپا 5.8 درصد و در چین 7.6 درصد رشد کرد.

ایان رابرتسون، یکی از اعضای هیات مدیره بی ام و که مسئول بازاریابی و فروش جهانی است، اظهار کرد: این خودروساز مطمئن است با کمک محصولات جدیدی که امسال روانه بازار شده اند به هدف فروش بیشتر به مشتریان جهانی دست پیدا خواهد کرد.

اگرچه بی ام و موفق شد برتری خود را حفظ کند اما همچنان رشد کندتری نسبت به رقیبانش داشت و به آئودی و مرسدس اجازه داد فاصله‌شان با این خودروساز لوکس را کمتر کنند.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، آئودی در سه ماهه اول امسال 438 هزار و 250 خودرو در سراسر جهان فروخت که 6.1 درصد رشد نشان داد. فروش این شرکت در آمریکا به کمک شاسی بلند Q5، به میزان 14 درصد و در آلمان که بزرگترین بازارش است 10 درصد افزایش یافت.

مرسدس بنز که همچنان برند لوکس دارای سریع‌ترین رشد شناخته شد، در همین مدت 429 هزار و 602 دستگاه خودرو فروخت که 14.8 درصد رشد سال به سال داشت. این برند آلمانی بیش از رقیبانش از احیای اروپا سود برد و فروشش در این منطقه 16 درصد و در چین 16.6 درصد افزایش یافت.
برچسب ها: تدبیر24 بی ام و
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: