ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

مینو خالقی - «صلح پایدار تنها زمانی ممکن است که طرفین به هزینه‌های تنش‌آفرینی بیشتر از منافع آن بیندیشند»، شاید بیش از هر زمان دیگری درباره رابطه ایران و آمریکا، خصوصا در شرایط فعلی، مصداق داشته باشد.
روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

محمدمهدی محمدی - اقتصاد دیجیتال با تعریف سازوکارهای اقتصادی مبتنی بر داده و فناوری، به یکی از مهم‌ترین عناصر ساختار اقتصادی جهانی تبدیل شده است. این مفهوم نه تنها شامل تجارت الکترونیک می‌شود، بلکه به تمامی ابعاد استفاده از فناوری‌های دیجیتال در زندگی روزمره، از مبادلات مالی تا ارتباطات، پرداخته و تأثیر قابل توجهی بر رفتارهای اجتماعی، فرآیندهای مدیریتی و ساختارهای زیرساختی جوامع دارد. با پیشرفت‌های مداوم و ظهور فناوری‌های نوآورانه، به‌ویژه در حوزه‌های هوش مصنوعی، بیگ دیتا، اینترنت اشیاء و بلاک‌چین، تحولات عمیق‌تری در بازارهای جهانی و شکل‌گیری مدل‌های کسب‌وکار جدید مشاهده می‌شود.
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۴ - 2025 July 22
کد خبر: ۴۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

دفاع بی ام و از برترین برند لوکس جهان

قوی‌ترین رشد فروش در آمریکا بود که در آنجا فروش این خودروساز 8.4 درصد رشد کرد. همچنین فروش بی ام و در اروپا 5.8 درصد و در چین 7.6 درصد رشد کرد.
 تدبیر24شرکت آلمانی بی ام و به کمک فروش قوی خودروهایی مانند شاسی بلند X5 و 2-Series Active در سه ماهه اول سال 2015، از عنوان خود به عنوان برترین برند لوکس جهان دفاع کرد.

این خودروساز آلمانی که شامل برندهای بی ام و، مینی و رولزرویس است، در یک رقابت فشرده در صنعت جهانی خودروی لوکس، پیش از آئودی و مرسدس بنز قرار گرفت.

بی ام و اعلام کرد در سه ماهه اول تا مارس، 451 هزار و 576 خودرو تحت برند بی ام و در سراسر جهان فروخته که 5.4 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

قوی‌ترین رشد فروش در آمریکا بود که در آنجا فروش این خودروساز 8.4 درصد رشد کرد. همچنین فروش بی ام و در اروپا 5.8 درصد و در چین 7.6 درصد رشد کرد.

ایان رابرتسون، یکی از اعضای هیات مدیره بی ام و که مسئول بازاریابی و فروش جهانی است، اظهار کرد: این خودروساز مطمئن است با کمک محصولات جدیدی که امسال روانه بازار شده اند به هدف فروش بیشتر به مشتریان جهانی دست پیدا خواهد کرد.

اگرچه بی ام و موفق شد برتری خود را حفظ کند اما همچنان رشد کندتری نسبت به رقیبانش داشت و به آئودی و مرسدس اجازه داد فاصله‌شان با این خودروساز لوکس را کمتر کنند.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، آئودی در سه ماهه اول امسال 438 هزار و 250 خودرو در سراسر جهان فروخت که 6.1 درصد رشد نشان داد. فروش این شرکت در آمریکا به کمک شاسی بلند Q5، به میزان 14 درصد و در آلمان که بزرگترین بازارش است 10 درصد افزایش یافت.

مرسدس بنز که همچنان برند لوکس دارای سریع‌ترین رشد شناخته شد، در همین مدت 429 هزار و 602 دستگاه خودرو فروخت که 14.8 درصد رشد سال به سال داشت. این برند آلمانی بیش از رقیبانش از احیای اروپا سود برد و فروشش در این منطقه 16 درصد و در چین 16.6 درصد افزایش یافت.
برچسب ها: تدبیر24 بی ام و
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: