بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۴۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

خیزدوباره هدایتی وشرکت پیشکسوتان برای پرسپولیس!

اگر به این مدیر تیمی را اجاره نمی دهند چطور آن تیم را به او می فروشند. هرچند که حدود یک هفته دیگر تاریخ مزایده سوم است و همه چیز روشن خواهد شد. شرکت پیشکسوتان و در راسش هدایتی به دنبال خرید پرسپولیس هستند و پیش بینی ها خبر می دهند که شاید موفق نباشند.
  تدبیر24حسین هدایتی و دوستان پس از اینکه نزدیک به دوماه برای جلوگیری از فروش سهام پرسپولیس تلاش کردند حالا دوباره به دنبال خرید این تیم هستند. مالک شرکت استیل آذین از دوماه قبل با هماهنگی های انجام شده با محمدرویانیان ،نژادفلاح را به باشگاه فرستاد تا کنترل امور را در دست بگیرد. او که تا پیش از این برای خرید پرسپولیس می بایست 270 میلیارد هزینه می کرد دوباره باشرایطی رو به رو شده بود که پرسپولیس پول نداشت و او می توانست با هزینه سالیانه 30 میلیارد صاحب پرسپولیس شود. هزینه ای که اگر پرسپولیس را می خرید هم به گردنش بود. در این مدت تلاش های زیادی انجام شد که گزینه فروش سهام از میز برداشته شود و برند باشگاه 3 سال اجاره داده شود. حتی گزینه هایی برای حضور افرادی مشهور هم در هیات مدیره ای که حسین هدایتی همه کاره اش هست هم مطرح شد. با این حال مخالفت هایی که با حضور هدایتی در پرسپولیس از سوی برخی نهادها وجود داشت کار را به جایی رساند که پس از دوماه به او اعلام کردند که همچنان قوانین پابرجاست و او نمی تواند در این شرایط مدیر قرمزها شود.هدایتی هم در اینستاگرامش اعلام کرد که دیگر کمک نمی کند و فقط برای خرید تلاش می کند. درشایعات شنیده می شود که نهادهای مهمی با مدیریت هدایتی مخالف است و اگر این شایعه درست باشد معلوم نیست چطور هدایتی می خواهد پرسپولیس را بخرد؟ فکرش رابکنیدکه اگر به این مدیر تیمی را اجاره نمی دهند چطور آن تیم را به او می فروشند. هرچند که حدود یک هفته دیگر تاریخ مزایده سوم است و همه چیز روشن خواهد شد. شرکت پیشکسوتان و در راسش هدایتی به دنبال خرید پرسپولیس هستند و پیش بینی ها خبر می دهند که شاید موفق نباشند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: