تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۵۰۵۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
رییس جمهوری در آیین نکوداشت مقام معلم:

قوه قهریه نظام که دستبند و کلت همراهش است، نمی‌تواند اجتهاد کند

رییس جمهوری نشاندن نور ایمان در دل فرزندان را مهمترین رسالت معلمان دانست و تصریح کرد: همه معلمان ما باید معلم آموزش و معلم پرورش باشند.
تدبیر24:   رییس جمهوری نشاندن نور ایمان در دل فرزندان را مهمترین رسالت معلمان دانست و تصریح کرد: همه معلمان ما باید معلم آموزش و معلم پرورش باشند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در آیین نکوداشت مقام معلم با اشاره به رسالت سنگین آموزش و پرورش اظهارداشت: محدود کردن هنر نیست، مصون کردن هنر است و باید همه تلاش ها برای آموزش و تربیت جوان هایی توانمند ، قدرتمند و مصون متمرکز شود و این بار سنگین بر عهده معلمان و آموزش و پرورش است.
رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دولت در سالهای 92 و 93 ، به ترتیب 112 و 107 درصد بودجه آموزش و پرورش را اختصاص داده است ، گفت: دولت در حالی که با کسری بودجه ، تحریم ها و کاهش بهای نفت مواجه بوده اما کوشید تا حدامکان نه تنها بودجه مصوب را پرداخت کند بلکه آن رقم را افزایش بدهد.
دکتر روحانی افزود: اعتبار مصوب آموزش و پرورش در سال 90، 12 هزار میلیارد تومان بود که این رقم امسال به 24 هزار میلیارد تومان رسیده است. همچنین سال 92 بودجه آموزش و پرورش 15 هزار میلیارد تومان بودکه ما عملا 17 هزار میلیارد تومان پرداخت کردیم یعنی 112 درصد و سال 93 نیز بودجه مصوب 19 هزار میلیارد تومان بوده که ما عملا 21 هزار میلیارد تومان پرداخت کردیم.
رییس جمهوری همچنین در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهارداشت: اولین درسی که شهید مطهری به ما آموخت، گذشت و آزادگی بود. شهید مطهری به ما آموخت که چگونه بیاموزیم، عالم شویم و اخلاق اسلامی داشته باشیم و از خود بگذریم .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
1
0
دقیقاً مثل این دولت که کاملاً امنیتی است و نمیتواند در مورد فرهنگ تصمیم درستی بگیرد
نظر شما: