تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۵۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶

طرح‌های سالم‌سازی دریا در ماه مبارک رمضان

ستاندار گیلان گفت: در ماه مبارک رمضان نیز طرح‌های سالم‌سازی دریا در گیلان با رعایت موازین اسلامی اجرا می‌شود.
  تدبیر24محمدعلی نجفی امروز در بازدید از سواحل شهرستان گردشگرپذیر انزلی به منظور بررسی روند آماده‌سازی طرح‌های سالم‌سازی دریا اظهار کرد: حدود 700 میلیون تومان اعتبار نیز از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان برای اجرای هرچه بهتر طرح‌های سالم‌سازی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که بخش عظیمی از کار بر عهده شهرداری‌هاست، افزود: دولت باید زیرساخت‌های لازم برای فعالیت بخش خصوصی را فراهم کند و ما نیز از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کنیم.

نجفی خاطرنشان کرد: در شناگاه‌ها باید همه موازین از امنیت تا مناسب بودن طرح‌ها، استقرار ناجیان غریق و تاسیسات لازم در نظر گرفته شود.

استاندار گیلان افزود: به منظور رفاه حال گردشگران و امکان استفاده مردم از موهبت دریا، 15 طرح سالم‌سازی دریا به 33 طرح موجود در استان افزوده می‌شود.

نجفی تصریح کرد‌: آموزش‌های لازم به ناجیان غریق داده شده است و با بکارگیری آنها در ایمن‌سازی طرح‌ها برای شناگران تلاش می‌کنیم و خوشبختانه در سال گذشته شاهد کاهش قابل ملاحظه غریق در استان بوده‌ایم.

وی متذکر شد: ‌به دنبال این هستیم که با همکاری بخش خصوصی، فضاهای بیشتر و بهتری را برای گردشگری فراهم کنیم و گردشگران را راغب کنیم تا از طرح‌های سالم‌سازی برای شنا استفاده کنند‌.


استاندار گیلان متذکر شد: در طول سال، حدود 30 میلیون نفر گردشگر وارد گیلان می‌شوند که حدود 25 میلیون نفر از ساحل و دریا استفاده می‌کنند که این امر نشان از آن دارد که ما باید زیرساخت‌های لازم را در سواحل برای حضور گردشگران فراهم کنیم و در راستای حفظ جان ومال آنها کوشا باشیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: