تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۵۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

تنها یک سوال از وزیر در آستانه صحن است

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: امید است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی خود بیش از پیش خود را برای حل مسائل و مشکلات عدیده مالی و همچنین ارائه طرح ها و برنامه‌ریزی‌های مناسب در دو حوزه ورزش و جوانان آماده کنند.
 تدبیر24 دکتر امیررضا خادم در نهمین جلسه شواری معاونین و مدیران کل امور مجلس و دستگاه‌های اجرایی که در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه اظهار داشت: امیدوارم ورود همکاران به این محیط ورزشی بهانه ای برای پرداختن به ورزش از سوی همکارانمان باشد.

او در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد معاونت پارلمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: موضوع ورزش، هیاهوی زیادی دارد که با حوزه جوان همراه شده این در حالی است که این دو موضوع هیچ همخوانی با یکدیگر ندارد حتی در زمینه بودجه.

خادم گفت: هزینه و بنیه مالی این وزارتخانه اندک است و همین مسأله باعث بروز مشکلات زیادی شده است.

او افزود: امید است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی خود بیش از پیش خود را برای حل مسائل و مشکلات عدیده مالی و هم‌چنین ارائه طرح ها و برنامه‌ریزی های مناسب در دو حوزه ورزش و جوانان آماده کنند.

در ادامه معاون وزیر ورزش و جوانان با مهم خواندن بحث توسعه ورزش در ابعاد مختلف به خصوص مبحث حقوقی و پارلمانی آن یادآور شد: رعایت بحث عدالت و توسعه عادلانه ورزش باعث تکمیل و تجهیز طرح ها و اماکن ورزشی با هدف توسعه زیرساخت‌ها شده است و من امیدوارم با توجه به شرایط وزارت ورزش و جوانان نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز انتظارات و درخواست های خود را تعدیل کنند.

او در این نشست گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در این معاونت ارائه کرد و افزود: 2 هزار و 958 مورد ملاقات در یکسال و نیم گذشته و 3 هزارمکاتبه با حوزه های مختلف مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم. تا‌کنون 68 سوال توسط نمایندگان از وزارت ورزش و جوانان شده که 50 سوال پس گرفته شده و 18 سوال همچنان در حال بررسی است. این در حالی است که فقط یک سوال در آستانه صحن است.

خادم توضیح داد: عمده این سوال‌ها در حوزه جوانان است اما در بطن آن‌ها در خصوص طرح‌های نیمه تمام نیز سوالاتی توسط نمایندگان مجلس مطرح می شود.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: ما در حوزه جوانان متولی نظارت بر عملکردها هستیم ولی باید همیشه پاسخگوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز باشیم.

خادم همچنین خطاب به معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: از شما می خواهیم که فرصت دخالت محتوایی ما را در تدوین آیین نامه داخلی مجلس فراهم آورید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: