بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 21
کد خبر: ۵۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴
عضو تیم مذاکره کننده هسته ای ایران :

مصوبه مجلس، محدودکننده علیه دولت خواهد بود

تهدیدات نظامی رجزخوانی های خارج از گود مذاکرات است ولی در مذاکرات حسن احترام کامل برقرار است در عین حال مکرر تذکرات لازم و صریح داده شده است

 تدبیر24:حمید بعیدی نژاد عضو تیم مذاکره کننده هستی ایران در صفحه شخصی اینستاگرام خود ضمن اعلام پایان این دور از مذاکرات نوشت در این دوره مجموعا حدود 200 ساعت مذاکره انجام شد و بسیاری از متون در چارچوب مذاکرات مورد بررسی قرار گرفت که بخشی موارد موافقت و بخشی دیگر به علت عدم توافق در پرانتز قرار گرفت. وی همچنین یادآور شد هدف بعدی مذاکرات آینده کم کردن پرانتزها و توافق بر روی موارد اختلاف خواهد بود.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 ذیل مطلب منتشر شده از سوی بعیدی نژاد یکی از مخاطبین دو سوال از وی می پرسد :
1- به نظر شما اگر مجلس شورای اسلامی در اقدامی متقابل همانند سنا دست به تصویب طرحی بزند که هرگونه توافقی را مشروط به تصویب آن در مجلس کند آیا به نظر شما در روند مذاکرات تاثیری می گذارد؟
2- باتوجه به اوج گیری لفاظی های مقامات رسمی آمریکا مبنی بر بودن همه گزینه ها بر روی میز و تهدیدت نظامی آنهم در حین مذاکرات که باعث واکنش شدید مقامات رسمی ایران گردید آیا دراین خصوص به طرف مقابل در حین مذاکرات، تذکری جدید برای متوقف کردن این جنگ روانی داده اید؟

پاسخ بعیدی نژاد : باسلام به شما عزیز البته بنده نمی توانم برای مجلس محترم راه نشان بدهم ولی بعنوان یک نظر شخصی فکر میکنم اصولا حرکت های عکس العملی جز در شرایط خاص موثر نیستند. در اینجا هم اگر مجلس ما مصوبه مشابهی صادر کند، محدود کننده علیه دولت خودمان خواهد بود نه اقدام موثری علیه مجلس امریکا. اصولا فکر میکنم ما نباید تحت تاثیر اقدامات عکس العملی قرار گیریم و راهی را فکر میکنیم درست است برویم. در مورد نکته دوم هم اینها رجزخوانی های خارج از گود مذاکرات است ولی در مذاکرات حسن احترام کامل برقرار است در عین حال مکرر تذکرات لازم و صریح داده شده است. موفق باشید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: