آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

شینا انصاری - روز جهانی و هفته ملی کودک فرصتی است برای پرداختن به دغدغه‌ها، مشکلات، بحران‌ها، علاقه‌مندی‌ها و حقوق کودکان، این جوانه‌های زندگی و امیدهای آینده. کودکان در نقاط زیادی از دنیا در حالی اولین قربانی سیاست، فقر، خشونت و جنگ هستند
جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

محمدمهدی محمدی-رقابت‌پذیری در سال ۲۰۲۵ تنها یک رتبه‌بندی نیست، بلکه نمایی است از آنچه جهان به سمتش می‌رود: ثبات، شفافیت، و هوشمندی سیاست. کشورمان اگر بخواهد سهمی در آینده اقتصادی جهان داشته باشد، باید نه‌تنها در زمره بازیگران مهم این تغییر جهانی و همکار در سازمان های جدید بین اللملی قرار بگیرد، بلکه باید طراح مسیر خود با پایبندی به موازین و استراتژی های خود باشد. مسیری که از درون طراحی، اصلاح و اجرا می‌شود، نه از بیرون تحمیل.
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ - 2025 November 05
کد خبر: ۵۰۷۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

انتقاد وزیر صنعت از کیفیت خوروهای داخلی

در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو وزیر صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی و اقدام خودروسازان در این رابطه را خواستار شد.
 تدبیر24:  جدید‌ترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو پنج‌شنبه هفته گذشته به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد.

در این جلسه محمدرضا نعمت‌زاده از کیفیت خودروهای تولید داخل ابراز نارضایتی کرده و اظهار کرد: چرا خودروهای تولیدی در کشور باید قبل از 10 هزار کیلومتر پیمایش، به تعمیرگاه‌ها مراجعه کنند.

به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، توقع مشتریان داخلی افزایش یافته با این حال خودروسازان نتوانستند به همان نسبت کیفیت خودروهای خود را ارتقاء دهند و همین موضوع دلیل نارضایتی مصرف‌کنندگان از کیفیت خودروهای داخلی است.

در این زمینه نعمت‌زاده خاطر نشان کرد که مصرف‌کنندگان ایرانی خودروهایی جدید، با کیفیت و آبشن‌های بالا می‌خواهند و در این زمینه کیفیت خودروهای داخلی را با خودروهای وارداتی مقایسه می‌کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از قطعه‌سازان خواست کیفیت قطعات خود را ارتقاء دهند تا به همان نسبت، کیفیت خودروهای تولیدی نیز افزایش یابد.

در ادامه‌ی این جلسه نعمت‌زاده از شرکت‌های خودروسازی کوچک خواست با یکدیگر ادغام شوند تا تیراژ تولید آنها افزایش یافته تا در نتیجه با کاهش قیمت، رضایت مشتریان جلب شود.

وی خاطر نشان کرد که از نظر اقتصادی منطقی نیست شرکت‌های کوچک تولید‌کننده خودروهای سواری و سنگین در کشور فعالیت کنند، بنابراین باید این شرکت‌ها در راستای ادغام با یکدیگر و افزایش قدرت رقابت‌پذیری حرکت کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قربانی صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
0
0
بندها و الزامات ایزو9001 و ایزو14001 به طور کامل و مستمر پیاده سازی و اجرا شود. معمولا شرکتهایی که استانداردهای ایزو را تمدید می کنند یک برنامه زمانی به خودروساز اعلام می کنند و در ان ایام همه چیز منظم و مرتب می باشد ولی بعد از تمدید معلوم نیست الزامات رعایت میشود یا نه. لذا یک کمیته مستقل باید به صورت رندومی در ایام سال این الزامات استاندارد را کنترل و پایش کند.
انتصابات بر اساس شایسته سالاری شایسته سالاری باشد.
لطفا بجای کلی گویی در مورد کیفیت به جزییات کیفیت و با برنامه توجه شود.
باور کنید کار سختی نیست.
نظر شما: