بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۵۰۷۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

انتقاد وزیر صنعت از کیفیت خوروهای داخلی

در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو وزیر صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی و اقدام خودروسازان در این رابطه را خواستار شد.
 تدبیر24:  جدید‌ترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو پنج‌شنبه هفته گذشته به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد.

در این جلسه محمدرضا نعمت‌زاده از کیفیت خودروهای تولید داخل ابراز نارضایتی کرده و اظهار کرد: چرا خودروهای تولیدی در کشور باید قبل از 10 هزار کیلومتر پیمایش، به تعمیرگاه‌ها مراجعه کنند.

به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، توقع مشتریان داخلی افزایش یافته با این حال خودروسازان نتوانستند به همان نسبت کیفیت خودروهای خود را ارتقاء دهند و همین موضوع دلیل نارضایتی مصرف‌کنندگان از کیفیت خودروهای داخلی است.

در این زمینه نعمت‌زاده خاطر نشان کرد که مصرف‌کنندگان ایرانی خودروهایی جدید، با کیفیت و آبشن‌های بالا می‌خواهند و در این زمینه کیفیت خودروهای داخلی را با خودروهای وارداتی مقایسه می‌کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از قطعه‌سازان خواست کیفیت قطعات خود را ارتقاء دهند تا به همان نسبت، کیفیت خودروهای تولیدی نیز افزایش یابد.

در ادامه‌ی این جلسه نعمت‌زاده از شرکت‌های خودروسازی کوچک خواست با یکدیگر ادغام شوند تا تیراژ تولید آنها افزایش یافته تا در نتیجه با کاهش قیمت، رضایت مشتریان جلب شود.

وی خاطر نشان کرد که از نظر اقتصادی منطقی نیست شرکت‌های کوچک تولید‌کننده خودروهای سواری و سنگین در کشور فعالیت کنند، بنابراین باید این شرکت‌ها در راستای ادغام با یکدیگر و افزایش قدرت رقابت‌پذیری حرکت کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قربانی صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
0
0
بندها و الزامات ایزو9001 و ایزو14001 به طور کامل و مستمر پیاده سازی و اجرا شود. معمولا شرکتهایی که استانداردهای ایزو را تمدید می کنند یک برنامه زمانی به خودروساز اعلام می کنند و در ان ایام همه چیز منظم و مرتب می باشد ولی بعد از تمدید معلوم نیست الزامات رعایت میشود یا نه. لذا یک کمیته مستقل باید به صورت رندومی در ایام سال این الزامات استاندارد را کنترل و پایش کند.
انتصابات بر اساس شایسته سالاری شایسته سالاری باشد.
لطفا بجای کلی گویی در مورد کیفیت به جزییات کیفیت و با برنامه توجه شود.
باور کنید کار سختی نیست.
نظر شما: