تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۵۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

اعتماد قلعه‌نویی به جوانان ادامه دارد

در هفته های پایانی لیگ برتر اعتماد امیر قلعه‌نویی به جوان ها همچنان ادامه دارد و او ترجیح می دهد بازیکنان جوان تیمش را به زمین بازی بفرستد.
 تدبیر24 امیر قلعه نویی در حالی در هفته های پایانی لیگ بازیکنان جوان تیمش را به کار می گیرد که او پیش از این ترجیح می‌ داد بیشتر از بازیکنان با تجربه استفاده کند.
محسن کریمی با عملکرد خوبی که در بازی با صبا داشت، حالا اعتماد کادر فنی استقلال را جلب کرده است و در بازی با تراکتورسازی هم در ترکیب ثابت تیمش قرار دارد. اما نکته جالب حضور بهنام برزای در ترکیب اصلی است.
برزای که به عنوان کاپیتان تیم امید، در نیم فصل با استقلال قرارداد امضا کرد، کمتر به بازی گرفته شد. اما آمادگی اش در تمرینات آبی ها باعث شده که امیر قلعه‌نویی به او اعتماد کند و در پست هافبک راست جای خسرو حیدری را بگیرد.
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: