بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹

مسکن مهر بدون گاز تحویل داده نشد

مدیر گازرسانی پروژه‌های مسکن مهر کشور با اشاره به پیگیری مشکلات مربوط به مسکن مهر پردیس، گفت: تاکنون وزارت راه و شهرسازی درخواست رسمی برای تداوم گازرسانی به پروژه‌های مسکن مهر کشور نداشته است.
 تدبیر24 : "محمد امیرخانی" با بیان این مطلب افزود: واحدهای مسکن مهر در تمام جاهایی که واگذار شده از نعمت گاز برخوردار است و هیچ پروژه‌‌ای در سراسر کشور بدون انشعاب گاز تحویل نشده است.

وی با اشاره به بازدید مدیرعامل و معاونان فنی شرکت گاز استان تهران از پروژه‌های مسکن مهر پردیس، تصریح کرد: وزارت نفت مانند سابق آمادگی دارد برای واحدهای مسکن مهر که وزارت راه و شهرسازی درخواست رسمی برای گازرسانی به آنها را داده، عملیات مربوط به انشعاب گاز را انجام دهد.
مشاور وزیر نفت با تاکید بر این‌‌که در خصوص بودجه و منابع به شدت تحت فشار هستیم، یادآور شد: لازم است که وزارت راه و شهرسازی و استانداری‌ها در خصوص تامین منابع مورد نیاز گازرسانی به پروژه‌های مسکن مهر اقدام کنند.
امیرخانی به تسنیم  تاکید کرد: زمانی می‌توانیم به واحدها گازرسانی کنیم که کار دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند آب، برق و فاضلاب به پایان رسیده و معابر نیز علاوه بر پاکسازی، باز باشد.
به گفته وی، با وجود آمادگی شرکت گاز، هنوز از سوی وزارت راه و شهرسازی به‌طور رسمی در خصوص تداوم گازرسانی مسکن مهر درخواستی وصول نشده است.
 
در حال حاضر برخی پروژه‌های مسکن مهر کشور از امکانات زیرساختی نظیر آب، برق و گاز برخوردار نیستند، موضوعی که باعث تاخیر تا 2 سال در واگذاری واحدهای این طرح شده است.
وزارت راه و شهرسازی در دو ماه اخیر همواره بر رفع مشکلات زیرساختی پروژه‌های مسکن مهر تاکید کرده اما در عین حال راهکاری را برای این مسئله ارائه نکرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: