بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۵۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

اشیامکشوفه هزاره اول قبل ازمیلاد

فرمانده یگان حفاظت از میراث فرهنگی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که در حیاط منزل شخصی‌اش مشغول حفاری غیرمجاز بود.
  تدبیر24: سرهنگ محمدرضا بیداد ، در این باره اظهارکرد: درپی دریافت گزارشی از سوی دوستداران میراث فرهنگی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان کرمانشاه مبنی بر اینکه فردی از اهالی روستا مشغول حفاری غیرمجاز است، مامورین یگان حفاظت از میراث فرهنگی استان با دریافت حکم قضایی، سریعاً به محل مراجعه کرده و شخص را در حین حفاری دستگیر کردند.
وی ادامه داد: این شخص در حیاط منزل شخصی‌اش دست به حفاری غیرمجاز زده بود که در این بین دو قلم شیء تاریخی ارزشمند نیز به دست آورده بود.
فرمانده یگان حفاظت از میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: این دو قلم شیء تاریخی سفالینه‌هایی مربوط به هزاره اول قبل از میلاد هستند.
بیداد تصریح کرد: اصالت این اشیاء مکشوفه توسط کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بررسی و مورد تایید قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: نام این روستا «تکیه» است که در دهستان میان دربند شهرستان کرمانشاه قرار دارد که بر اساس وجود محوطه ها و تپه های تاریخی ثبت ملی شده در این روستا هرگونه حفاری، تعمیرات و ساخت و ساز در آن باید با هماهنگی میراث فرهنگی انجام شود.
فرمانده یگان حفاظت از میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: فرد خاطی در این پرونده دستگیر شده و در زندان به سر می برد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: